AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Til helgen blir min første gang jeg er uten barna mine på 4 år. De har alltid vært hos meg, aldri vært borte hos andre. Far har hatt samvær hos meg pga hans manglende omsorgsevne. Men nå skal vi altså prøve at far har de ek helg for å se hvordan det går. jeg gruer meg veldig, men gleder meg også ekstremt. Gleder meg til å kunne slappe av i eget hjem, sove lenge, sitte lenge oppe osv. spørsmålet mitt er. Er det feil av meg at jeg føler en stor glede og lettelse på dette? Får litt dårlig samvittighet ovenfor barna mine, da jeg ofte føler meg som en dårlig mot ellers. Og nå skal jeg liksom glede meg til å ikke ha de en helg.. Anonymkode: 4f7e5...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Alle har godt av litt alenetid uten ansvar for noen andre enn seg selv. De fleste får jo det jevnlig pga samvære hos begge foreldrene, eller om de er i et forhold hvor begge tar seg av ungene. Klart du trenger å ha fri, og nyte det med god samvittighet som alle andre foreldre 💕 Anonymkode: bf35a...1ba 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle har godt av litt alenetid uten ansvar for noen andre enn seg selv. De fleste får jo det jevnlig pga samvære hos begge foreldrene, eller om de er i et forhold hvor begge tar seg av ungene. Klart du trenger å ha fri, og nyte det med god samvittighet som alle andre foreldre 💕 Anonymkode: bf35a...1ba Takk for fint svar❤️ da skal jeg prøve å nyte så godt jeg kan, selvom det sikkert blir veldig trist/rart og bekymringsfullt første gangen🙈 Anonymkode: 4f7e5...ffb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Jeg følte det som deg, det var litt godt og rart første gang, så var det bedre andre gang. Jeg håper ungene koser seg med far og at du greier å slappe av. 🥰 Anonymkode: d0152...f6d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Det er fullstendig lov. At man har behov for og synes det er deilig med egentid, sier ingenting om din kjærlighet for dem eller om deg som mor. Ikke la noen fortelle deg noe annet. Og kos deg! Anonymkode: 441a5...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå