AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Jeg googler og googler, men finner ikke noe som passer min «fobi». Har lett i åresvis for å finne ut hva det går inn under, så prøver lykken her i håp om at noen der ute kan noe om fobier. Se for deg et menneske, helt standard menneske. Men så drar du armene ut, beina strekker du på og øynene gjøres ekstra store. Jeg skulle gjerne lagt ved bilde, men det takler jeg faktisk ikke. men, for å spesifisere: det er ikke begrenset til beskrivelsen over, ei heller til mennesker. Det kan være dyr, leker osv, men gjelder ikke hus, fjell, trær o.l. Det kan også like gjerne være at delene gjøres mindre (ekstremt korte armer feks). Det kan sammenliknes litt med Alice in wonderland syndromet, bare at jeg ikke ser syner da, hehe. Håper noen kan hjelpe meg å finne ut hva denne fobien heter! Anonymkode: 01149...8a5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Er ikke det bare å synes ekle og creepy figurer er ekle og creepy? Anonymkode: 050a5...e31 3 2
Mamalita Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det bare å synes ekle og creepy figurer er ekle og creepy? Anonymkode: 050a5...e31 Takk! 😀
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg googler og googler, men finner ikke noe som passer min «fobi». Har lett i åresvis for å finne ut hva det går inn under, så prøver lykken her i håp om at noen der ute kan noe om fobier. Se for deg et menneske, helt standard menneske. Men så drar du armene ut, beina strekker du på og øynene gjøres ekstra store. Jeg skulle gjerne lagt ved bilde, men det takler jeg faktisk ikke. men, for å spesifisere: det er ikke begrenset til beskrivelsen over, ei heller til mennesker. Det kan være dyr, leker osv, men gjelder ikke hus, fjell, trær o.l. Det kan også like gjerne være at delene gjøres mindre (ekstremt korte armer feks). Det kan sammenliknes litt med Alice in wonderland syndromet, bare at jeg ikke ser syner da, hehe. Håper noen kan hjelpe meg å finne ut hva denne fobien heter! Anonymkode: 01149...8a5 Gå til psykolog og få hjelp Anonymkode: c3f4b...5c5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 De fleste synes vel den type figurer er ekle og skumle, så tenker du er helt normal her. Anonymkode: cd564...66f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg googler og googler, men finner ikke noe som passer min «fobi». Har lett i åresvis for å finne ut hva det går inn under, så prøver lykken her i håp om at noen der ute kan noe om fobier. Se for deg et menneske, helt standard menneske. Men så drar du armene ut, beina strekker du på og øynene gjøres ekstra store. Jeg skulle gjerne lagt ved bilde, men det takler jeg faktisk ikke. men, for å spesifisere: det er ikke begrenset til beskrivelsen over, ei heller til mennesker. Det kan være dyr, leker osv, men gjelder ikke hus, fjell, trær o.l. Det kan også like gjerne være at delene gjøres mindre (ekstremt korte armer feks). Det kan sammenliknes litt med Alice in wonderland syndromet, bare at jeg ikke ser syner da, hehe. Håper noen kan hjelpe meg å finne ut hva denne fobien heter! Anonymkode: 01149...8a5 Alt må ikke ha en diagnose Anonymkode: e2b9b...88d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Hm, hele tegneserie og barnebokuniverset er jo bygget på denne type forvrenging av menneske- og dyreanatomi. Så tviler på det er en fobi som har et navn. Kommer på flere forsider på bøker med slik forvrengt anatomi. Poster de ikke for å unngå å trigge deg. Hadde du det som barn også? Prøvde også å google, men havnet på "trypofobi" og de hullene har jeg alltid syns har vært utrolig ekle, så kanskje jeg har en fobi jeg ikke visste jeg hadde. Anonymkode: 38418...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå