Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 1,5 år. Fant det siste bursdagskortet jeg skrev til han i søpla. Syntes det var litt merkelig..? Kan nevne at han til og med sparer på bursdagskort fra sin mor hvor det kun står typ én setning. Vi er 40+ 

Anonymkode: b25cd...d61

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da spør man "hvorfor kastet du mitt kort i spøla når du ikke kaster kortet fra moren din for eksempel?" Og "når du gjorde det så fikk det meg til å føle (....)". 

Kvinneguiden kan bare spekulere. Det er gjennom kommunikasjon med din partner du kan finne ut hva som var tanken bak det og dele hva du følte om det.

Anonymkode: f2750...1d6

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært sammen i 1,5 år. Fant det siste bursdagskortet jeg skrev til han i søpla. Syntes det var litt merkelig..? Kan nevne at han til og med sparer på bursdagskort fra sin mor hvor det kun står typ én setning. Vi er 40+ 

Hvorfor spurte du ham ikke, da du fant det? I vårt forhold hadde dette ført til et umiddelbart spørsmål fra min side. Jeg hadde nok følt meg litt såret av dette ja.

Anonymkode: f6c3f...9ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eh ja… hva skulle han gjort? Hengt det på veggen? Jeg kaster alle kort. Ikke noe å spare på.

For jeg går ut i fra at han ikke kastet det demonstrativt med en gang han fikk det.

Anonymkode: d86e8...46a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samler han på alle kort han får? Eller kan han ha glemt å kaste det fra moren? Har han 40 bursdagskort liggende fra moren? Kan det hende han tar vare på kortet fra moren fordi han vet hun blir sur hvis han kaster det?

Anonymkode: 174c3...e8a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samler han på alle kort han får? Eller kan han ha glemt å kaste det fra moren? Har han 40 bursdagskort liggende fra moren? Kan det hende han tar vare på kortet fra moren fordi han vet hun blir sur hvis han kaster det?

Anonymkode: 174c3...e8a

Han er en type som ikke kaster ting.. Huset er ganske overfylt med gammelt ræl for å være helt ærlig. Han har flere bursdags- og julekort fra mor og søsken, ja….

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er så gamle burde dere (du) faen meg ha lært deg å kommunisere. Gå å spør han. 

Anonymkode: 144b4...bdf

• Liker 3
Gjest Jentamedtekopp
Skrevet

Han er en type som ikke kaster ting.. Huset er ganske overfylt med gammelt ræl for å være helt ærlig. Han har flere bursdags- og julekort fra mor og søsken, ja….

🚩🚩🚩🚩

AnonymBruker
Skrevet

Fant også kjærlighetsbrev fra eksen hans en gang tidligere her. Så ja, han er en som vanligvis samler på kort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når dere er så gamle burde dere (du) faen meg ha lært deg å kommunisere. Gå å spør han. 

Anonymkode: 144b4...bdf

Det har jeg gjort. Og det ble en stor krangel fordi han mente jeg snoka, noe jeg aldeles ikke gjorde.. det LÅ jo i søpla.

AnonymBruker
Skrevet

Fant også kjærlighetsbrev fra eksen hans en gang tidligere her. Så ja, han er en som vanligvis samler på kort.

Har du planer om å kommunisere med han da slik du får foreslått her, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Har du planer om å kommunisere med han da slik du får foreslått her, eller?

Se svaret over innlegget ditt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da spør man "hvorfor kastet du mitt kort i spøla når du ikke kaster kortet fra moren din for eksempel?" Og "når du gjorde det så fikk det meg til å føle (....)". 

Kvinneguiden kan bare spekulere. Det er gjennom kommunikasjon med din partner du kan finne ut hva som var tanken bak det og dele hva du følte om det.

Man formulerer seg ikke slik fra starten, men heller "jeg så at du kastet kortet mitt i søpla... 🤔"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kastet du kortet jeg gav deg?

Det hadde jeg reagert på selv..Med mindre det er et uhell i farta. 

Anonymkode: d3662...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Ville tolket det som at han ikke fant det verdt å spare på. Ville følt meg mindre viktig enn de han sparte på ting fra.

Kjæresten min sparer ikke på ting så hadde ikke blitt overrasket om jeg fant et bursdagskort fra meg til han i søpla. 

Anonymkode: de570...6a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det har jeg gjort. Og det ble en stor krangel fordi han mente jeg snoka, noe jeg aldeles ikke gjorde.. det LÅ jo i søpla.

Typen din høres kjip ut. Sier/gjør han flere ting, som får varsellampene til å blinke litt?

Anonymkode: f6c3f...9ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han er en type som ikke kaster ting.. Huset er ganske overfylt med gammelt ræl for å være helt ærlig

Dette hadde jeg sett som ett større problem 😛

Anonymkode: 42acd...0e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt frem til dette svaret tenkte jeg at dette var en ikke-sak og tenkte at et hyggelig spørsmål hadde forklart misforståelsen. Nå er jeg mer bekymret. Jeg hadde blitt skikkelig skuffet over den reaksjonen (ikke at kortet var kastet). Her trengs en større oppvask.

Anonymkode: 244b5...cb4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

At starte en krangel er en unnvikelsesmanøver. 

En mann som ikke kan gi deg en ærlig og redelig forklaring på hvorfor han kastet kortet, er ikke værd å samle på.

Så spør ham igen, hvorfor han kastet kortet. 

Får du et redelig svar - Ok. 

Blir han sint - dump idioten. 

Anonymkode: 81152...9aa

Skrevet

Jeg tar ikke vare på kort fra kjæresten, men har tatt vare på noen av kortene fra mine foreldre. Det er for fremtiden. Nå som jeg har mistet mamma er det utrolig koselig å se på kortene en gang i blant. Men tap av kjæresten er ikke i mine «planer» for fremtiden. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...