Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Stureplan er et område i Stockholm med mye utesteder, blant annet:-) Vet ikke om det betyr noe annet enn et område kalt opp etter en Sture. Litt som Victoria Terrassse i Oslo på en måte, angående navnet.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 ...og et ett år gammelt livsstilsmagasin. Er du sikker på at du oppfattet ordet rett, trådstarter?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 ja det er navnet på bladet jeg ikke helt skjønner.. i mine ører høres det ut som "furtejente" ...sturejente liksom. Men det blir jo litt rart å kalle ett blad det..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Stureplan er tydeligvis litt jetset, derfor er det trendsettende som magasin??? Jeg googlet dem og fant en side der det ihvertfall sladres om prinsesser og andre kjendiser, så det er tydeligvis av , med og for bermen og wannabees???
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 ja det er navnet på bladet jeg ikke helt skjønner.. i mine ører høres det ut som "furtejente" ...sturejente liksom. Men det blir jo litt rart å kalle ett blad det.. ← Det er nok ikke "pian", men pLan. Pia er vel helle ikke svensk for jente såvidt jeg vet (kan ta feil), men trøndersk.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Det er ikke noe som heter pia på svensk nei, det er nok Stureplan. Og Stureplan er der alle "inneutestedene" i Stockholm ligger, der Madeleine og alle kjendisene fester. Så det er nok litt sånn "it/inne"-blad ja..
Gjest Embla s Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Stureplan og Sturegatan er fysiske steder i Stockholm, hvis jeg husker rett.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 -Omtales hyppig i Denise Rudbergs bøker om det trendsettende overklasselivet i Stockholm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå