Gå til innhold

Ønsker å få i meg nok kalorier,men hvordan?

Katja81

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å trener litt mer for å øke muskelmasse. Samtidig må jeg få i meg nok proteiner og mat på sunn måte. Jeg har ikke så mye matlyst at jeg klarer å spise ca 60-70 g protein hver dag slik som anbefales. 
Tips til mat som kan gi meg kaloriiverskudd på en god måte som sikrer at jeg får i meg masse protein? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det ikke er nødvendig å stresse så mye med kalorier og proteiner. Bare spis ordentlig mat, så ren som mulig. Trening gjør deg normalt mer sulten, og spiser du skikkelig mat kan du stort sett bare følge appetitten, på samme måte som tørst.

Anonymkode: 52089...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ned på brød og begynn å spis ordentlig mat laget fra bunnen av i stedet. De fleste nordmenn spiser sinnsyke mengder knekkebrød/brød/annen prosessert mat. Hvis du dropper konseptet om at frokost og lunch må inneholde spesielle matvarer, og heller spiser "middag" til alle måltid får du i deg mye mer proteiner OG mer næring generelt.

Anonymkode: 816ec...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kutt ned på brød og begynn å spis ordentlig mat laget fra bunnen av i stedet. De fleste nordmenn spiser sinnsyke mengder knekkebrød/brød/annen prosessert mat. Hvis du dropper konseptet om at frokost og lunch må inneholde spesielle matvarer, og heller spiser "middag" til alle måltid får du i deg mye mer proteiner OG mer næring generelt.

Anonymkode: 816ec...c5a

Takk. Har du tips til type mat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...