Gå til innhold

Hvor lenge går man før det kalles kjærester ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe fast på hvor lenge man går i forholdet før det kalles et forhold eller det kalles kjærlighet ? Kjærester ?

Alder er over 40 ☺️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lillirose skrev (3 minutter siden):

Er det noe fast på hvor lenge man går i forholdet før det kalles et forhold eller det kalles kjærlighet ? Kjærester ?

Alder er over 40 ☺️

Er da ingen fasit, det finner man ut av når man prater sammen 

Anonymkode: 519f1...a1e

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg er det til dere blir enige om det egentlig!

Anonymkode: 818b0...c4c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Er da ingen fasit, det finner man ut av når man prater sammen 

Anonymkode: 519f1...a1e

Jeg tror at vi begge tørr ikke ta den praten 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, Lillirose said:

Jeg tror at vi begge tørr ikke ta den praten 😂

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør du meg er det til dere blir enige om det egentlig!

Noen jeg spurte var veldig mot at det er ikke mulig å gå fort etter bare noen måneder, derfor jeg spør 

Skrevet

Det er ingen automatikk i det, så samtalen om kjæresteskapet må dere ta for å erklære dere som det. Ta initiativ til det om du føler det er rett! :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lillirose skrev (1 time siden):

Alder er over 40 ☺️

Og du er over 40???

Anonymkode: aaf84...cbf

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du ikke vil ha praten. Men ærlig talt, folk kan ligge i årevis uten å være eksklusive. Så ta den praten du

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen fasit, for oss tok det under en måned. Synes det er viktig at slikt er avklart, så vi tok praten tidlig. :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi var over 40 da vi møttes, og bestemte oss innenfor 2måneder etter første date at vi var kjærester.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi tok ekslysivitetspraten første dag, men nå etter 1,5 mnd er vi fortsatt ikke kjærester. 

• Liker 1
Skrevet

Bare kall han «kjæresten min» med et smil en dag og se hvordan han reagerer 😉 om det er slik du vil det skal være

• Liker 1
Skrevet

Jeg må spørre samboeren min imorgen om vi er blitt kjærester😂

er 2 år siden vi møttes første gangen, og vi har enda ikke tatt praten. Vi bor sammen med «mine og dine barn», men har aldri følt vi måtte ta noen prat for å definere forholdet. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og du er over 40???

Anonymkode: aaf84...cbf

Riktig☺️

Skrevet
2 hours ago, Bombasi said:

Det er ingen automatikk i det, så samtalen om kjæresteskapet må dere ta for å erklære dere som det. Ta initiativ til det om du føler det er rett! :) 

Jeg ønsker så gjærne å ikke pushe på ham , jeg vil at han tar det på hans tempo.

Han er mannen og han bør ta slike ting opp selv ( helst ☺️). 
Og grunnen at jeg sier det, fordi jeg vill ikke stresse ham og dessuten så han er flink til å ta styring av slikt.

Men jeg er så utolmodig og klarer nesten ikke å beherske meg. 

Skrevet
1 hour ago, SPOCA said:

Ingen fasit, for oss tok det under en måned. Synes det er viktig at slikt er avklart, så vi tok praten tidlig. :) 

Så fint å avklare ting , jeg er en slik person som liker å ha navn på ting, i stedet at det flyter uten styring. Men skjønner også at man bør være sikker før man binder seg. 
kan være vanskelig når man er litt eldre sikkert 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg og mannen ble det etter ca 3 mnd... men ikke automatisk, men fordi han spurte om jeg ville være det. Man må spørre - det er ikke noe som bare gjelder på barneskolen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, fjær said:

Vi var over 40 da vi møttes, og bestemte oss innenfor 2måneder etter første date at vi var kjærester.

Tenker du det er fort ? 2 måneder ? 

Skrevet
1 hour ago, Mumsmums said:

Vi tok ekslysivitetspraten første dag, men nå etter 1,5 mnd er vi fortsatt ikke kjærester. 

Så synd da😟 , har erfaring med det, tok en gang praten veldig fort .. så varte det ikke lenge🙁

Skrevet
1 hour ago, Bumoa said:

Bare kall han «kjæresten min» med et smil en dag og se hvordan han reagerer 😉 om det er slik du vil det skal være

Huff, skulle ønske jeg tørr 🤪😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...