Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal ikke ha "vanlig" brudekjole", skal få sydd en tubetopp-kjole med stort skjørt, litt sånn Sarah Jessica Parker-inspirert. Veldig fornøyd med det. Bare av nysgjerrighet - er jeg den eneste som ikke skal ha klassisk kjole i Maggie Sotero-gaten?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Bare sånn til inspirasjon - ta en titt på kjolene til Monique Lhuillier. Hun har en som ligner på det du beskriver fra 2004 kolleksjonen sin tror jeg. (Du bør for all del ikke falle for mye for disse, priser i London ligger på £3,000-£7,000!!! )
Giftesyk Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Kult at du våger å gjøre noe utradisjonelt, kan vi få se??
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 er jeg den eneste som ikke skal ha klassisk kjole i Maggie Sotero-gaten? Jeg lette og lette etter en sånn type kjole, og endte til slutt opp med å få sydd en selv, fra et originalt 1950-talls mønster Du kan se bilde her
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Jeg lette og lette etter en sånn type kjole, og endte til slutt opp med å få sydd en selv, fra et originalt 1950-talls mønster Du kan se bilde her ← Å, så fin den var Jeg elsker slike kjoler, og kunne godt tenke meg det selv, men siden jeg ofte går i den type kjoler veldig ofte så kommer jeg jo ikke til å føle meg særlig pyntet kanskje? Dessuten vil jeg ha vinterbryllup, så det blir mest sannsynlig en lang kjole på meg, men all ære til den som velger utradisjonelt
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Å, så nydelig kjole det var bilde av! Den ligner den jeg skal ha. Den skal også være hvit, med dust trykk på skjørtet. Nå ble jeg glad Hyggelig å se at jeg ikke er helt alene i verden En venninne av meg skal sy kjolen etter originalt 50-tallsmønster
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Til deg med den fine kjolen igjen - har du tyllskjørt under, og tynn silke over? Det er det i mitt mønster, håper min blir like fin som din.. Hvem sydde?
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Kult at du våger å gjøre noe utradisjonelt, kan vi få se?? ← Legger gjerne ut bilde når kjoeln blir ferdig Har du flere bilder vi kan se, gjest? Bare for å se kjolen bedre, altså..?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Kult at du velger noe annet enn de evinnelige stroppeløse kjolene. Selv hadde jeg en Linea Rafaelli kjole som var ganske utradisjonell. Veldig fornøyd med det. Har fått veldig mye skryt for kjolen også
Izaria Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Nydelig kjole til gjesten, og trådstarter - kjolen du får sydd høres utrolig fin ut den også. Var inne på nettsiden det ble referert til her, og FOR noen kjoler!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #11 Skrevet 7. februar 2006 Til deg med den fine kjolen igjen - har du tyllskjørt under, og tynn silke over? Det er det i mitt mønster, håper min blir like fin som din.. Hvem sydde? ← Jeg hadde to underskjørt - først ett i stivet bomull med silkekant og mellom det og kjolen ett i tyll som jeg sydde selv. Sydde sammen med moren min, så alt var hjemmelaget utenom sløret som var bestemoren sitt fra hun giftet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå