M.H85 Skrevet 5. mars 2024 #1 Del Skrevet 5. mars 2024 Joda botox tar 100% av alle kjendiser,men uansett at Gwen Stefan i er 54 år er nesten utrolig. Har også sett damer som ser mye mer plastikk ut enn henne så genene er nok gode utenom botoxen. Altså??? Hun ser bedre ut enn 90% av 35 åringer og hun er 20 år eldre😱😱 Enig?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nasty Skrevet 5. mars 2024 #2 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) Nei. Bildet er svært retusjert og de fleste aldrende kvinnene i Hollywood har gjort mange kosmetiske inngrep i ansiktet. Jeg skal ikke uttale meg om hva som er pent eller ikke, hvem som ser ung eller ikke ut (jeg hater slikt, det er så unødvendig å diskutere eller snakke om), men vil påpeke at profesjonelle bilder alltid er retusjerte, og kvinner som har tendenser til porer og linjer i huden blir ofte glattet ut på bilder, uavhengig av alder. Det er en blankpolert fasade. Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Endret 5. mars 2024 av Nasty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa09 Skrevet 5. mars 2024 #3 Del Skrevet 5. mars 2024 Det er jo ikke vanskelig å se at hun har operert, bruker mye filer og Botox ( som er det som synes minst her). Det er ekstremt godt sminket og sikkert retusjert. I tillegg bruker de fleste der også mye mer hormontilskudd enn det vi er vant med. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #4 Del Skrevet 5. mars 2024 Nasty skrev (4 minutter siden): Nei. Bildet er svært retusjert og de fleste aldrende kvinnene i Hollywood har gjort mange kosmetiske inngrep i ansiktet. Jeg skal ikke uttale meg om hva som er pent eller ikke, hvem som ser ung eller ikke ut (jeg hater slikt, det er så unødvendig å diskutere eller snakke om), men vil påpeke at profesjonelle bilder alltid er retusjerte, og kvinner som har tendenser til porer og linjer i huden blir ofte glattet ut på bilder, uavhengig av alder. Det er en blankpolert fasade. Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Sikkert de feite som er på Norby en gang hver fjortende dag og kjøper 15 brett med pepsi max og 15 kg smågodt og bacon. På veien hjem drar de og får ut ozempic sprøytene sine på apoteket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 5. mars 2024 #5 Del Skrevet 5. mars 2024 Også så naturlig da, si 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. mars 2024 #6 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) Hun har jo ett tonn med sminke og kosmetiske inngrep. Endret 5. mars 2024 av Freyja Valkyrie 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 5. mars 2024 #7 Del Skrevet 5. mars 2024 Nasty skrev (4 minutter siden): Nei. Bildet er svært retusjert og de fleste aldrende kvinnene i Hollywood har gjort mange kosmetiske inngrep i ansiktet. Jeg skal ikke uttale meg om hva som er pent eller ikke, hvem som ser ung eller ikke ut (jeg hater slikt, det er så unødvendig å diskutere eller snakke om), men vil påpeke at profesjonelle bilder alltid er retusjerte, og kvinner som har tendenser til porer og linjer i huden blir ofte glattet ut på bilder, uavhengig av alder. Det er en blankpolert fasade. Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Enig. Dette er ikke først og fremst Botox, men er resultat av plastisk kirurgi og retusjering. Jeg synes det er betenkelig at folk ikke forstår dette, og jeg tenker av vi som samfunn har en oppgave med å opplyse om retusjerte bilder vs virkelighet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2024 #8 Del Skrevet 5. mars 2024 Hun er ikke verdens yngste 54-åring, da hun uansett utseende er like gammel som andre som er 54 år (om man ser bort fra de som ble 54 før henne) Hun er veldig vakker inngrep eller ikke, og vakrere enn de fleste om det er en konkurranse. Jeg synes også hun har en veldig kul klesstil og har lagd en del bra musikk. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mars 2024 Jeg har sett henne i the voice tror jeg eller idol som dommer,hun ser utrolig bra ut for alderen uansett. Det synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 5. mars 2024 #10 Del Skrevet 5. mars 2024 Skryt til fotografen, en dyktig håndverker som virkelig mestrer Photoshop 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioli Skrevet 5. mars 2024 #11 Del Skrevet 5. mars 2024 Synes Sofia Vergara på 51 holder seg like godt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) Nasty skrev (17 minutter siden): Nei. Bildet er svært retusjert og de fleste aldrende kvinnene i Hollywood har gjort mange kosmetiske inngrep i ansiktet. Jeg skal ikke uttale meg om hva som er pent eller ikke, hvem som ser ung eller ikke ut (jeg hater slikt, det er så unødvendig å diskutere eller snakke om), men vil påpeke at profesjonelle bilder alltid er retusjerte, og kvinner som har tendenser til porer og linjer i huden blir ofte glattet ut på bilder, uavhengig av alder. Det er en blankpolert fasade. Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Dette var positivt om et kvinnes utseende? Plaget det deg🤔 Det må være lov si at hun ser utrolig bra ut uten at det blir vridd som negativ. Jøye meg😂 Visst en venninne sier til meg så utrolig pen du var i dag skal jeg vri det som negativt? Fy for et hån liksom. Merkelig holdning.... Endret 5. mars 2024 av M.H85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 5. mars 2024 #13 Del Skrevet 5. mars 2024 Hun er flott, hun! Men bildet er svært retusjert. Her er et mer realistisk bilde av hvordan hun ser ut. Fra 2023. https://www.justjared.com/2023/09/25/the-voice-fall-2023-spring-2024-judges-revealed-find-out-which-coaches-are-leaving-returning/7/ 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 5. mars 2024 #14 Del Skrevet 5. mars 2024 Gwen i 2023. Tror nok hun hadde flaks med bildet du valgte. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 5. mars 2024 #15 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (1 minutt siden): Dette var positivt om et kvinnes utseende? Plaget det deg🤔 Det må være lov si at hun ser utrolig bra ut uten at det blir vridd som negativ. Jøye meg😂 Hun ser utrolig bra ut men kjendisfotografer er en egen rase, de er mestre i retusjering og kjendiser betaler dyrt for de beste fotografene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nasty Skrevet 5. mars 2024 #16 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) M.H85 skrev (3 minutter siden): Dette var positivt om et kvinnes utseende? Plaget det deg🤔 Det må være lov si at hun ser utrolig bra ut uten at det blir vridd som negativ. Jøye meg😂 Visst en venninne sier til meg så utrolig pen du var i dag skal jeg vri det som negativt? Fy for et hån liksom. Merkelig holdning.... Skjerp deg og les innlegget mitt en gang til. Om du fortsatt ikke forstår det som står der, er ikke det mitt problem og du kan fint sitte der og tro hva du vil. Endret 5. mars 2024 av Nasty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 5. mars 2024 #17 Del Skrevet 5. mars 2024 Plastic fantastic. Som vi sier det her i heimen: Hun går rett i restavfallet når tiden er inne. Pen, ja. Men fikset på både her og der. Med alle de greiene og filterne kan nesten enhver norsk kvinne på samme alder bli minst like pen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 5. mars 2024 #18 Del Skrevet 5. mars 2024 Det overrasker meg veldig at du ikke er mer kritisk til ting du ser på Internett TS... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 5. mars 2024 #19 Del Skrevet 5. mars 2024 Mange av oss godt voksne damer ser mye yngre ut enn sin kronologiske alder, nå snakker jeg ikke om kjendiser. Har riktignok ikke blitt spurt om leg på polet, men blir ofte tatt for å være en del yngre Kv. 48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #20 Del Skrevet 5. mars 2024 Sinccis skrev (3 minutter siden): Hun er flott, hun! Men bildet er svært retusjert. Her er et mer realistisk bilde av hvordan hun ser ut. Fra 2023. https://www.justjared.com/2023/09/25/the-voice-fall-2023-spring-2024-judges-revealed-find-out-which-coaches-are-leaving-returning/7/ Fortsatt finere enn mange 54 åringer synes jeg da. Altså kjendis sammenligninger. JLO feks,like gammel vel? Flott hun og,men synes liksom gwen er evig ung. 😅😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå