AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Ser problemet skal være løst men jeg mottar ikke kode på sms. Har skrevet passordet og får beskjed om at jeg kan få kode på sms, WhatsApp eller en annen enhet. Men jeg mottar ikke denne koden og måtte sende inn bilde av førerkortet. Vil jeg få kontoen tilbake? Stod det ikke var sikkert jeg fikk den tilbake.. andre som har problemer enda? Ble også logget utav kontoen automatisk når problemene startet, men veldig rart jeg ikke kommer meg inn igjen pga den koden. Anonymkode: 3dbd5...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars hacket? Anonymkode: f965f...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Mottar ikke kode på sms jeg heller, prøvde bytte passord også men nå sender de meg også koder som ikke fungerer på mail. Anonymkode: e221e...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Er vel problem for millioner over hele verden. Anonymkode: c6da6...f93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars Jeg kommer ikke inn på messenger. Antar det ordner seg; hører andre kommer seg inn☺️ Anonymkode: 265ef...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mottar ikke kode på sms jeg heller, prøvde bytte passord også men nå sender de meg også koder som ikke fungerer på mail. Anonymkode: e221e...ed6 De på Mail fungerte på meg, men først fikk jeg tilsendt samme kode 3 ganger 😂 skriv gjerne en oppdatering her om du får det til til slutt. Må nok sikkert bare vente til i morgen. Anonymkode: 3dbd5...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Gå på messenger, lag ny konto med samme mobilnr du brukte i din originale fb/messenger. To-trinnsverifisering blir da overkjørt på den originale kontoen, og du vil motta sms som vanlig. Logg inn på den nye, logg så inn på den gamle via "bytt konto". Etter det kan du logge inn på din vanlige fb, husk å sikre i ettertid at du fortsatt har nr knyttet til din vanlige fb/messenger og evt slå på igjen to-trinnsverifisering. Anonymkode: d29b2...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå