Gå til innhold

Kona er lite strukturert og ryddig av seg !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ein  skal på en  2-3 dagers reise så har hun bagasje med  så ein skulle tru hun skal vere borte 2-3 månader.

Hun får sin måndlige  trygdeutbetaling den 20, men  før neste utbetaling er kontoen tømt.

Hun har 30 par sko, og 6-7 par plassert på gulvet i entreen til enhver tid.

På  badet har hun forlengst okkupert alle skap til personlige hygieniske artikler  medan  HAN  må greie meg med eit lite skap til personlege hygiene.  Hun har forlengst eit  overfylt kleskap med den følge at  mange stoler okkupert av  klær ligg lagret. 

På kjøkkenet er det hun som er sjefen, og dei fleste skuffer og skap er overfylte med kopper,kar blomster vaser, kakebokser, som  "eg meiner "burde vert levert på igjennbruksbutikken. 

Anonymkode: a2aa5...e0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har en kone da ...

Anonymkode: 1929f...33b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. 

Anonymkode: 3e3d4...7d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye verktøy og utstyr til bilen har du?

Anonymkode: e4bfc...710

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med henne om det? Hjelp henne å lage systemer og organiser. Ikke alle folk er gode på det. 

Anonymkode: 82a83...309

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør henne gravid, så får hun litt å henge fingrene i...

Anonymkode: 0831c...f61

Skrevet

Er du mannen min? Nå har jeg riktignok full stilling på jobb, men alt det andre hørtes ut som meg...😉😄😄

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så veldig rart med 6 par sko i gangen.

Anonymkode: 1753f...2b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke så veldig rart med 6 par sko i gangen.

Joda, det er rart. Jeg (kvinne) har ikke 6 par sko til sammen engang...

Anonymkode: b432d...2a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at det ikke er du som er rar da? 😛

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Bromance
Skrevet (endret)

...

Endret av Bromance
feil
AnonymBruker
Skrevet
Forundret.. skrev (4 minutter siden):

Sikker på at det ikke er du som er rar da? 😛

Ja, det kan godt hende det er jeg som er rar andre veien. Men det finnes en mellomting mellom mine 4 par sko, og TS sin kone som har 30...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det kan godt hende det er jeg som er rar andre veien. Men det finnes en mellomting mellom mine 4 par sko, og TS sin kone som har 30...

Der finner dere meg 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skoene i min gang er blant annet tøfler, gummistøvler, vintersko, vår- og høstsko og joggesko. Så kommer i tillegg ting som sandaler, pensko til kjoler, bunadssko, badesko, treningssko til innendørshall mm.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe av det du nevner er noe spesielt, TS.

Anonymkode: 2f7bd...c0a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skoene i min gang er blant annet tøfler, gummistøvler, vintersko, vår- og høstsko og joggesko. Så kommer i tillegg ting som sandaler, pensko til kjoler, bunadssko, badesko, treningssko til innendørshall mm.

Uansett trenger man vel ikke ha alle disse i gangen? Jeg har kun vintersko,  joggesko og 2 par slippers...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når ein  skal på en  2-3 dagers reise så har hun bagasje med  så ein skulle tru hun skal vere borte 2-3 månader.

Hun får sin måndlige  trygdeutbetaling den 20, men  før neste utbetaling er kontoen tømt.

På  badet har hun forlengst okkupert alle skap til personlige hygieniske artikler  medan  HAN  må greie meg med eit lite skap til personlege hygiene.  Hun har forlengst eit  overfylt kleskap med den følge at  mange stoler okkupert av  klær ligg lagret. 

På kjøkkenet er det hun som er sjefen, og dei fleste skuffer og skap er overfylte med kopper,kar blomster vaser, kakebokser, som  "eg meiner "burde vert levert på igjennbruksbutikken. 

Ok. Takk for informasjonen.

Anonymkode: 21d81...5cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uansett trenger man vel ikke ha alle disse i gangen? Jeg har kun vintersko,  joggesko og 2 par slippers...

Her vi bor skifter været ofte. Er ikke uvanlig å i løpet av samme uke, eller for den saks skyld dag, måtte bytte mellom gummistøvler, vintersko og høst/vårsko. Samme med jakke.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at hun mangler litt impulskontroll og bruker kanskje mye penger på dill og dall? 

Anonymkode: b41dd...900

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du synes disse tingene er problematisk, TS, så kan du kanskje forsøke å snakke med henne? Hva er årsaken til at hun har behov for å anskaffe og omgi seg med så mye klær og ting? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...