AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Ja som overskriften sier ønsker jeg meg en type. Trenger ikke å se han hver dag, for da hadde jeg blitt lei. Tenk om han hadde jobbet i nordsjøen, likte å gå småturer, museumer, teater, kino. Ha gode samtaler sammen , bare kost oss i lag. Men det er så vanskelig å date, og Tinder funger jo ikke. Savner sex og nærhet Anonymkode: d5cb8...0aa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Et museum, flere museer. Hva er galt med Tinder? Anonymkode: afa14...224
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Ja som overskriften sier ønsker jeg meg en type. Trenger ikke å se han hver dag, for da hadde jeg blitt lei. Tenk om han hadde jobbet i nordsjøen, likte å gå småturer, museumer, teater, kino. Ha gode samtaler sammen , bare kost oss i lag. Men det er så vanskelig å date, og Tinder funger jo ikke. Savner sex og nærhet Anonymkode: d5cb8...0aa Du vil bare ha en venn du kan ligge med du.... De som blir forelsket i hverandre har nemlig en tendens til å ville henge 24 timer i døgnet, savne hverandre intenst når de ikke ser hverandre, flytte sammen etc... Anonymkode: 49848...2f7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 19.14): Ja som overskriften sier ønsker jeg meg en type. Trenger ikke å se han hver dag, for da hadde jeg blitt lei. Tenk om han hadde jobbet i nordsjøen, likte å gå småturer, museumer, teater, kino. Ha gode samtaler sammen , bare kost oss i lag. Men det er så vanskelig å date, og Tinder funger jo ikke. Savner sex og nærhet Anonymkode: d5cb8...0aa Jeg jobber Nordsjøturnus...Hjemme i 4 uker av gangen...Men savner en "fast" å være med....Så du er ikke alene sånn sett. Og ja. jeg er helt enig. Tinder fungerer jo ikke.. Mann , 44 her 🤔 Anonymkode: 9327c...9ca
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Du vil bare ha en venn du kan ligge med du.... De som blir forelsket i hverandre har nemlig en tendens til å ville henge 24 timer i døgnet, savne hverandre intenst når de ikke ser hverandre, flytte sammen etc... Anonymkode: 49848...2f7 Du vil det ja, ikke TS Anonymkode: 75535...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå