Tantemor Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Hokaskoene blir jo bare ødelagt etter kun en sesong. Hælen slites og metallet kommer frem. Hvilke andre merker kan dere anbefale som ikke slites like fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Hva skal du bruke de til? Hvis det er til løping, synes jeg puma og adidas sitter godt på føtter som liker hoka. Til gåsko ville jeg sjekket ut gaitline. Anonymkode: 71dcb...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Slites de jevnt? Hvordan slites andre sko du har? Jeg har ikke hatt hoka, men mine levity som er to år er knapt slitt. Anonymkode: e12e7...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Litt mer info er jo kjekt. Hva skal du bruke dem til? Jeg bruker Levity og diverse andre «billig sko» til hverdag. Slites knapt. Til trening bruker jeg Nike Metcon eller Saucony. Avhengig av hva jeg trener. Superfornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Bare et tips: Jeg forlenger levetiden på mine Hoka med å tape hælen så snart jeg ser synlig slitasje, før det rekker å bli hull. Bruker Scansport sportstape og lar tapen gå helt ned slik at den nedre kanten blir dekket av innlegssålen, så sitter den bedre. Anonymkode: 21014...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Vært den største Hoka patrioten i årevis, løpt ned 3-4 per år. Nå gått over til Saucony. God demping, mer slitesterke - både overmateriale (inkludert hel) og såle. Betaler noe mer per sko, men klarer meg med ett par færre i året. Anonymkode: 2a83f...b2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå