AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Har nettopp kommet over nettbutikken Boblehuset. Har noen erfaringer med produktene? Synes de ser spennende ut, men er de verdt prisen? Har lyst til å prøve badebombene men er redd de er for sterke for min hud. Anonymkode: 165f8...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Det er jo smak og behag. Jeg liker ikke badebombene, jeg syns de lukter lite, har svak farge, og ingen pleiende egenskaper for huden. Men jeg har aldri fått allergiske reaksjoner, selv om jeg har sensitiv hud, så det er jo en fordel. Anonymkode: e1c34...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Er det virkelig noen som kjøper de nye badebombene med smykker i? Man får akkurat de samme smykkene til gjennomsnittlig 30 kr på Temu/Ebay. Anonymkode: 5e75d...1a0
Fnug Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 7.26): Er det virkelig noen som kjøper de nye badebombene med smykker i? Man får akkurat de samme smykkene til gjennomsnittlig 30 kr på Temu/Ebay. Anonymkode: 5e75d...1a0 Jeg fikk en i gave, med sølvring i.. ringen er veldig fin - men veldig tynn og blir veldig lett ujevn.. ikke verdt prisen synes jeg - badebomben funker fint, kunne luktet bedre, men det kommer jo så klart an på hvilke preferanser man har.. 😊 men en ting jeg har lært med boblehuset, er at de sletter deler av anmeldelser som blir lagt inn på produktene. Jeg har lagt inn ett par anmeldelser på produkter jeg har prøvd, og de har fjernet det som ikke er utelukkende positivt. Noe som gjør meg skeptisk på hvor mye man kan stole på bedriften… dessverre..
Holyban Skrevet lørdag kl 20:16 #5 Skrevet lørdag kl 20:16 (endret) Fnug skrev (På 6.5.2025 den 22.31): Jeg fikk en i gave, med sølvring i.. ringen er veldig fin - men veldig tynn og blir veldig lett ujevn.. ikke verdt prisen synes jeg - badebomben funker fint, kunne luktet bedre, men det kommer jo så klart an på hvilke preferanser man har.. 😊 men en ting jeg har lært med boblehuset, er at de sletter deler av anmeldelser som blir lagt inn på produktene. Jeg har lagt inn ett par anmeldelser på produkter jeg har prøvd, og de har fjernet det som ikke er utelukkende positivt. Noe som gjør meg skeptisk på hvor mye man kan stole på bedriften… dessverre.. Jeg tror ikke boblehuset er så fantastisk som de selv skal ha det til nei. Jeg har masse produkter derifra som jeg bruker. Voksmelten lukter godt men kortvarig. Badebombene er greie, men føler ikke at de gir spesielt mye pleie…Itillegg reagerer vi på noen av de, og driver påstår at ingen noen gang har reagert på produktene. Nå utvikles det naturlig hudpleie, som skal koste rundt 800kr for en krem, og jeg har null tiltro til at denne vil være så fantastisk som de påstår. Ett oppegående hode forstår at det tar så mange år og erfaring å utvikle noe som er så ekstremt bra. ellers har jeg prøvd både parfyme og lipsyl, Shampoo og balsambar, og no annet småtteri, og jeg er ikke overbevist 💁🏻♀️ Endret lørdag kl 20:17 av Holyban
Fnug Skrevet lørdag kl 23:14 #6 Skrevet lørdag kl 23:14 Holyban skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke boblehuset er så fantastisk som de selv skal ha det til nei. Jeg har masse produkter derifra som jeg bruker. Voksmelten lukter godt men kortvarig. Badebombene er greie, men føler ikke at de gir spesielt mye pleie…Itillegg reagerer vi på noen av de, og driver påstår at ingen noen gang har reagert på produktene. Nå utvikles det naturlig hudpleie, som skal koste rundt 800kr for en krem, og jeg har null tiltro til at denne vil være så fantastisk som de påstår. Ett oppegående hode forstår at det tar så mange år og erfaring å utvikle noe som er så ekstremt bra. ellers har jeg prøvd både parfyme og lipsyl, Shampoo og balsambar, og no annet småtteri, og jeg er ikke overbevist 💁🏻♀️ Har også prøvd litt diverse, var veldig fornøyd me shampoo/balsambar for sensitiv hodebunn(bortsett fra lukt), helt til den siste baren jeg kjøpte, for den klør jeg meg tullete av - men det er visstnok ikke gjort noen endringer.. 🤷🏼♀️ Dry body oil ble jeg anbefalt, funker ok men klærne blir luktende helt forferdelig.. vokssmelten er vel den som blir brukt mest her, men til prisen så syns jeg lukten går fort utav.. og for min del kommer jeg aldri til å bruke 800kr for en ansiktskrem.. ps; og den ringen nevnt i mitt første innlegg, den knakk etter 1.5 mnd… så kvaliteten kan nok diskuteres…
Holyban Skrevet søndag kl 06:48 #7 Skrevet søndag kl 06:48 Nå har ho opprettet spleis for å få dekt noe som ser ut til å være svindel i mine øyne. Mulig jeg er alt for kynisk, men jeg kjøper ikke historien, det er alt for mange tilfeldigheter her. Hun opprettet «nølende» en spleis. Tok henne ca 4 minutter fra noen skrev spleis til den var oppe å gikk. 🤡
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:08 #8 Skrevet søndag kl 09:08 Jeg bruker shampobaren derfra, er fornøyd med den. Likte ikke balsambaren. Angående spleisen så syns jeg at hun burde vært mer deltagende i egen bedrifts økonomi, og ikke skylde alt på regnskapsfører. Høres utrolig ut at en regnskapsfører er så dårlig. Virker som en rekke uheldige hendelser, men som bedriftseier har man et ansvar selv. Anonymkode: 48fe8...ee8
Holyban Skrevet søndag kl 17:14 #9 Skrevet søndag kl 17:14 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bruker shampobaren derfra, er fornøyd med den. Likte ikke balsambaren. Angående spleisen så syns jeg at hun burde vært mer deltagende i egen bedrifts økonomi, og ikke skylde alt på regnskapsfører. Høres utrolig ut at en regnskapsfører er så dårlig. Virker som en rekke uheldige hendelser, men som bedriftseier har man et ansvar selv. Anonymkode: 48fe8...ee8 Nej, syns hele opplegget er veldig rart. Du skal vel gå igjennom og skrive under på regnskapet hvert år? Og om ting blir satt på deg, fordi det mangler kvitteringer. Hvordan kan det være lønn til seg selv og feriepenger. Og alle selskaper er konkurs, og e post serveren er slettet, og alt dette finner man på magisk vis ut av rett før det er tid for kontroll. 🤔 Jeg har ikke god nok innsikt i bedriftsøkonomi til å mene noe bastant, men dette høres jo spesielt ut. ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå