AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Må bare lufte litt her. Min mann, vel vi er separert på 7 året. Og har nå funnet seg dame, naboen. Vel det slo ikke ned som en bombe akkukrat. Syns der er fint og merkelig . Spurte hva vi skulle gjøre nå, skal vi ta ut skillsmisse, det trenkte vi ikke å tenke på nå. Hva med jul og selskaper og ferier? Vi har 1 barn sammen og vi reiser mye sammen på slikt. Men jeg følte meg bare så alene da det kom opp.. Livet går videre.. Måtte bare lufte litt. Anonymkode: c103b...758 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Hvorfor er dere ikke skilt? Venter på at seperasjon skal bikke 12 mnd så jeg kan skille meg👀
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Separert i 7 år? Ingen av dere har funnet noen ny på de 7 åra? Det der var rart. Anonymkode: 3df82...f95
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Har du selv vært ute «på markedet» eller latt være i håp om reunion? Nå er det i så fall på tide om du er åpen for det, kanskje det ligger et eventyr foran deg? Håper naboen/den nye damen er ålreit som bonusmor for ditt barn. Anonymkode: 8d7e2...696 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5 Skrevet 5. mars 2024 Virker som noen har vanskeligheter med å slippe taket. 7 år er helt vannvittig. Anonymkode: 43424...dde
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #6 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har du selv vært ute «på markedet» eller latt være i håp om reunion? Nå er det i så fall på tide om du er åpen for det, kanskje det ligger et eventyr foran deg? Håper naboen/den nye damen er ålreit som bonusmor for ditt barn. Anonymkode: 8d7e2...696 Hun er 60 så jeg tror ikke det. Exn er 59. Jeg 46. Han vil ikke skille seg. Har spurt flere ganger. Nei jeg elsker han ikke på den måten lenger. Men det er bare rart etter så lang tid. Jeg har vært var med å ikke såre han. Jeg tester Tinder men den er vanskelig når man bor i ei bygd. Anonymkode: c103b...758
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Det er vel ikke rart om hun er 60 og han er 59? Det som er rart, er at dere har vært separert i syv år. Nå er det på tide å gå videre, du er jo ikke interessert i ham, og han har funnet seg ny dame. Anonymkode: 60e78...77e
Westieerbest Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er 60 så jeg tror ikke det. Exn er 59. Jeg 46. Han vil ikke skille seg. Har spurt flere ganger. Nei jeg elsker han ikke på den måten lenger. Men det er bare rart etter så lang tid. Jeg har vært var med å ikke såre han. Jeg tester Tinder men den er vanskelig når man bor i ei bygd. Anonymkode: c103b...758 Han trenger ikke være enig i skilsmisse, det er bare for deg å sende inn søknad.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Ja det blir jo rart i starten. Burde kanskje ikke være det med brudd i 7år. Anonymkode: 0e6f2...af1
Flintis Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 Er dere separert så dere har samværsavtale med barnet og sendt inn papirene?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er vel ikke rart om hun er 60 og han er 59? Det som er rart, er at dere har vært separert i syv år. Nå er det på tide å gå videre, du er jo ikke interessert i ham, og han har funnet seg ny dame. Anonymkode: 60e78...77e Ja jeg vet. Flintis skrev (1 minutt siden): Er dere separert så dere har samværsavtale med barnet og sendt inn papirene? Ja. Har spurt om skilsmisse noen ganger. Men han vil ikke. Tenkte det hadde noe med skatten å gjøre. Anonymkode: c103b...758
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 Menn er så giddalause når de skal finne seg ny dame, de tar det første de ser. Anonymkode: cbde6...b2f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #13 Skrevet 6. mars 2024 Ikke vær snill. Ta barnebidraget gjennom NAV så barnet får rettferdig bistand. Anonymkode: cbde6...b2f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg vet. Ja. Har spurt om skilsmisse noen ganger. Men han vil ikke. Tenkte det hadde noe med skatten å gjøre. Anonymkode: c103b...758 Hvis dere er formelt separert og bodd fra hverandre mer enn et år, kan den ene kreve skilsmisse uten samtykke. Har ingenting med skatt å gjøre. Den påvirkes av separasjonen. Anonymkode: 3df82...f95
Million Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun er 60 så jeg tror ikke det. Exn er 59. Jeg 46. Han vil ikke skille seg. Har spurt flere ganger. Nei jeg elsker han ikke på den måten lenger. Men det er bare rart etter så lang tid. Jeg har vært var med å ikke såre han. Jeg tester Tinder men den er vanskelig når man bor i ei bygd. Anonymkode: c103b...758 Du trenger da ikke hans godkjennelse for å skille deg. Hvorfor går du rundt og spør han? Vil du skille deg så gjør du det. Man får tillatelse til å skilles om man har vært separert og bodd på ulike adresser i minst 2 år. Så vil du ha skilsmisse, får du den, uten at han må signere på noe papir først for at du skal få den skilsmissen. https://www.skilsmisse.net/separasjon/separasjon
BobbySocks Skrevet 6. mars 2024 #16 Skrevet 6. mars 2024 Herregud, send inn de skillsmissepapirene. Trenger ikke tillatelse av eksen til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå