AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Jeg observerte ei dame gå tur med en pomeranien-liknende hund i dag. Den så en katt og ble helt totalt spinnvill. Den bjeffa som besatt, gikk på bakbeina, og havna nesten over på ryggen, i sin ekstreme iver etter å ta den katten. Katten, den estimerte tydeligvis lengden på hundens bånd og damas gåtempo, og gikk elegant rett utenfor hundens rekkevidde med halen til værs. Flere ganger langs veien gikk den samme katta omtrent skadefro forbi den spinnville hunden. Akkurat som å se et søsken terge et annet infernalsk. 😂 Det var et syn! Og jeg, som egentlig er mest hundemenneske, fikk en fornyet respekt for katter 😂 (Og så kan man selvsagt tenke noe om damas manglede reaksjon på situasjonen-og at en rottweilereier neppe hadde vært like uaffektert. Men det var kattas bevegelsesmønster jeg hang meg opp i denne gangen 😂). Anonymkode: 699a3...613 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Katter er fantastiske. En venn av meg hadde en diger illsint blandingshund(rottis og no anna) klarte også skaffe seg katte bikkja klikka totalt i vinkel på katta som satt helt rolig og bare titta på voffen. Bikkja sleit seg og løp rett mot katta(som fortsatt ikke reagerte) plutselig hoppa katta litt opp og slo med labben. Bikkja hylte og løp. Viste seg at katta klorte vekk øyet på bikkja. Den hunden var livredd katter etterpå. Og katta bare fortsatte spassere rundt som om den eide hele verden. Anonymkode: e2853...e47 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Vi hadde slik liten hund på besøk. Katten satt rolig på gulvet, ignorerte bjeffingen. Helt til den kom nærme nok, da fikk den seg en rett høyre, og føk bortover gulvet. (uten klør) Krøp bort i en krok og ble der resten av besøket. Pus kunne fint hoppet opp i høyden, så dette var helt gjennomtenkt. Et annet "triks" var at hun visste akkurat hvor alle nabohunder kunne se henne når hun var ute, fra vinduer og terrasser. Så hun passet på å sitte godt i synsvinkel for å terge maks. Anonymkode: 2e626...7f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå