AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #101 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ok så du mener at fordi jeg har hatt noen sykemeldinger så er jeg ikke syk nok. Gir Ikke mening faktisk. Kanskje bare ***** seg da som er siste mulighet. Takk for deres fantastiske empatiske holdninger. Anonymkode: e8fe8...707 Du har ikke skrevet noe her om du har prøvd å gjøre noen endringer eller ta i mot noe behandling når du har vært sykemeldt tidligere? Hvis jeg mange ganger tidligere var blitt sykemeldt pga utbrenthet, for eksempel, men ikke ville gå til psykolog eller gjøre andre tiltak, tror jeg at min svært empatiske fastlege ville vært skeptisk til å gi meg stadig nye sykemeldinger. Anonymkode: fdb7b...503 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #102 Skrevet 7. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Du har ikke skrevet noe her om du har prøvd å gjøre noen endringer eller ta i mot noe behandling når du har vært sykemeldt tidligere? Hvis jeg mange ganger tidligere var blitt sykemeldt pga utbrenthet, for eksempel, men ikke ville gå til psykolog eller gjøre andre tiltak, tror jeg at min svært empatiske fastlege ville vært skeptisk til å gi meg stadig nye sykemeldinger. Anonymkode: fdb7b...503 Syns legen kan gi seg med å være skeptisk da. Jeg er muligens en over positiv fighter har du tenkt på det?? Har ikke råd til å tenke meg syk og prøver så hardt jeg kan å være frisk. Tenktnpå det?? Og du har ikke levd mitt liv og hatt mine arbeidsgivere!! Anonymkode: e8fe8...707
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #103 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 17.12): 5 timer søvn om natten er faktisk ganske bra Det kommer helt an på hva slags jobb det er. En fysisk utmattende og tung jobb krever mer enn fem timer søvn. Så enkelt er det Anonymkode: 5b626...b4e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #104 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syns legen kan gi seg med å være skeptisk da. Jeg er muligens en over positiv fighter har du tenkt på det?? Har ikke råd til å tenke meg syk og prøver så hardt jeg kan å være frisk. Tenktnpå det?? Og du har ikke levd mitt liv og hatt mine arbeidsgivere!! Anonymkode: e8fe8...707 Jeg forstår ikke hvorfor du svarer på denne måten. Ærlig talt høres det ikke helt ut som en «positiv fighter» å ikke behandle sykdommen, men bare berge seg fra klippe til klippe og ignorere problemet. Hvis dine arbeidsgivere kunne velge, ville de nok foretrukket en arbeidstaker som tok grep om problemene sine enn en som stadig er sykemeldt av og på. Anonymkode: fdb7b...503 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #105 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det kommer helt an på hva slags jobb det er. En fysisk utmattende og tung jobb krever mer enn fem timer søvn. Så enkelt er det Anonymkode: 5b626...b4e Eller en jobb som krever konsentrasjon og finmotorikk. Anonymkode: fdb7b...503
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #106 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 6.14): Merkelig filosofi å ikke sykemelde noen som har det vondt, fordi de også tidligere har hatt det vondt, må si at den forstår jeg ikke helt. Anonymkode: e8fe8...707 Du blir jo åpenbart ikke bedre av sykemelding, så hva er vitsen? Ikke tar du imot den behandlingen som er foreslått, og ikke vil du bytte jobb. Har ikke du noe som helst ansvar selv for din egen helse? Anonymkode: fdb7b...503 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #107 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Syns legen kan gi seg med å være skeptisk da. Jeg er muligens en over positiv fighter har du tenkt på det?? Har ikke råd til å tenke meg syk og prøver så hardt jeg kan å være frisk. Tenktnpå det?? Og du har ikke levd mitt liv og hatt mine arbeidsgivere!! Anonymkode: e8fe8...707 Du prøver jo ikke hardt. Sannheten er at du ikke prøver i det hele tatt. Anonymkode: 91b8c...d93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå