Gjest storetora Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Treng litt tips. Hvor var din beste feriereise?
Pusle Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Du får sikkert litt bedre svar om du konkretiserer litt mer hva som for DEG er en bra ferie :-) Men, for å svare på spm ditt: Madeira. Hvorfor? Nydelig klima, trygt, rent, fantastisk natur, mulighet for å dra til Porto santo med vakre strender og fullstendig ro, god mat, forholdsvis rimelige priser, hyggelige mennesker og en god atmosfære overalt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Sjelden jeg reiser tilbake på akkurat samme plass, men har et par favorittland jeg stadig reiser tilbake til: Italia(Sardinia har vært favoritten hittil), Irland(vestkysten/wild atlantic way, så mange sjarmerende småbyer, holder meg langt unna Dublin), Thailand(reiser dit for fjerde gang til helgen) og Hellas på en god nr 4(det er vel det landet jeg har vært i flest ganger utenom norden, men aldri på samme øy/sted). Så hva slags type ferie er du ute etter? Strandliv, shopping, kultur, fjellturer, severdigheter? Anonymkode: 9e82c...8ee
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5 Skrevet 5. mars 2024 Japan. Vietnam. Italia. Anonymkode: 3bc92...1f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #6 Skrevet 5. mars 2024 Italia eller Hellas. Anonymkode: 34547...8aa
Gjest storetora Skrevet 5. mars 2024 #7 Skrevet 5. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjelden jeg reiser tilbake på akkurat samme plass, men har et par favorittland jeg stadig reiser tilbake til: Italia(Sardinia har vært favoritten hittil), Irland(vestkysten/wild atlantic way, så mange sjarmerende småbyer, holder meg langt unna Dublin), Thailand(reiser dit for fjerde gang til helgen) og Hellas på en god nr 4(det er vel det landet jeg har vært i flest ganger utenom norden, men aldri på samme øy/sted). Så hva slags type ferie er du ute etter? Strandliv, shopping, kultur, fjellturer, severdigheter? Anonymkode: 9e82c...8ee Gjerne sol og varme, men ikke typ charterdestinasjon med trengsel på strand og baseng. Gjerne et lite koselig rolig hotell der det er gode turmuligheter. Har reist litt men har vært på barna sine primisser. Nå er de voksne så det blir bare meg og min mann. Italia hørtes spennende ut, der har jeg aldri vært. Endret 5. mars 2024 av storetora
tirben Skrevet 5. mars 2024 #8 Skrevet 5. mars 2024 Hoi An i Vietnam. Nydelig by som står på verdensarvlisten. Flotte strender og fantastisk mat. Bodrum i Tyrkia. Opprinnelig en fiskelandsby, som nå er regnet som Tyrkias St.Tropez. Mest et feriested for velstående tyrkere. Alle hus er hvite, ingen bygninger over 3 etasjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå