AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Jeg har flyttet langt unna der jeg bodde sist men hvordan finner jeg en oversikt over alle dyrleger på ett kart? Det kartet jeg får opp på Google så kommer ikke alt opp? Anonymkode: c6eb2...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Dyrleger til hvilke dyr? De fleste kommuner har en dyrlegeordning hvis det er snakk om til store dyr/produksjonsdyr. Anonymkode: fafd2...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars google rett i nettleser: Veterinær + sted. Evt sjekk gulesider.no Anonymkode: 1aac4...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Var mange som kom opp som kun vetrinær også navnet. Var da usikker om det var privat adressen til veterinærer da. Anonymkode: c6eb2...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dyrleger til hvilke dyr? De fleste kommuner har en dyrlegeordning hvis det er snakk om til store dyr/produksjonsdyr. Anonymkode: fafd2...88d Bare smådyr som hund Anonymkode: c6eb2...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var mange som kom opp som kun vetrinær også navnet. Var da usikker om det var privat adressen til veterinærer da. Anonymkode: c6eb2...b3f Da foreslår jeg at du ringer og hører, i morgen kontortid. Anonymkode: cb1ad...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars Hvor er du hen? Kan være behjempelig med stavanger/sandnes området i rogaland Anonymkode: cf45d...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå