Gå til innhold

Strapon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med å bli tatt med strapon av kjæresten eller kona? Er dette noe som dere kvinner tenner på? Er jo noe som kalles p-punktet hos menn...

Anonymkode: 2285b...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fristet til å prøve dette. Men har aldri hatt noe i rumpa før. Kona bruker heller ikke lure en finger innafor, så jeg er spent på hennes reaksjon om jeg spør om det er noe hun vil gjøre. Men hun liker det godt selv, så det er ikke sikkert hun er så vanskelig å be. 

Ville vært interessant å høre fra kvinner om dette, om deres erfaring med strap on, med eller uten dildo for kvinnen. 

Anonymkode: 62fdc...58e

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd strapon på mannen en gang. Vi har en sånn som skal inn i kvinnens vagina, altså strapless. Det ble nok litt for voldsomt for ham men jeg tror vi gjør et nytt forsøk snart. Evt kjøper en som er litt mindre. 

Jeg liker godt å bruke leker og fingre på ham analt. Han får de villeste orgasmer, noe som tenner meg sykt. 

Anonymkode: d9f6a...49d

AnonymBruker
Skrevet

Bør man spyle rent i rumpa først da el holder det at man har tømt ryggen den dagen,?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har erfaringer med å bli tatt med strapon av kjæresten eller kona? Er dette noe som dere kvinner tenner på? Er jo noe som kalles p-punktet hos menn...

Vi gjør dette innimellom og vi begge liker det godt. Mannen får intense og gode orgasmer og jeg elsker å kunne gi ham slike orgasmer. Definitivt noe som har kommet for å bli i vårt forhold. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Bør man spyle rent i rumpa først da el holder det at man har tømt ryggen den dagen,?

Vi har aldri spylt, hverken på meg eller ham. Sørger kun for at vi er vasket og relativt nylig tømt. Endetarmen er i prinsippet tom så lenge man ikke snart må bæsje. Mye glidemiddel er også med på å hindre at noe fester seg. 

• Liker 1
Skrevet

Jada, mange kvinner som synes dette er stas. Jeg er glad i anal-greier, men kun som giver. I min erfaring lønner det seg å begynne med fingring, og gjerne drive med det en god stund først - type en gang i uken, par ganger i måneden. På den måten får både kroppen og sinnet tid til å bli vant og komfortabel med at det skjer ting der bak, og når det er unnagjort og fyren er der at han klarer å slappet ordentlig godt av, da kommer nytelsen. Og den er ofte virkelig verdt å jobbe litt for. Etter det så er det plain sailing. 

Men ja, pegging er gøy, det. Jeg ser helt rå ut med gummipikken på plass 😎

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er greit å være relativt nydusjet synes jeg ellers gjør vi ingen andre forberedelser. 

Anonymkode: d9f6a...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...