AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Legen mente at det var årsaken. Altså jeg dultet foten borti et møbel med uhell. . Jeg har aldri sett et merke der. Men foten er vond. Var til lege med det i fjor sommer. Da hadde jeg gått med det i 3 måneder. Han sa slikt kan vare i månedsvis. Men jeg sliter fortsatt med å gå på den. Får veldig vondt når jeg har gått 2 til 3 km. Jo lengre jo verre. Smerten ligger nede i forfoten. Ved tærne og på høyre side der man ofte hovner opp ved forstuelse. Foten ser normal ut men smerten er vond når jeg går på den. Har en fysisk jobb der jeg går og står mye. Noen som har råd ? Eller noen som har hatt en lignende plage? Anonymkode: 6407f...46f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Har du sjekket urinsyre (podagra)? Anonymkode: 2b3f0...f73 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du sjekket urinsyre (podagra)? Anonymkode: 2b3f0...f73 Legen har tatt diverse blodprøver angående mageproblemer som jeg hadde i tillegg. Men tror ikke at han har sjekket urinsyre. Kjennes ut som om det er en slags gikt eller en nerve i klem eller et eller annet. Jeg bør kanskje kontakte legen igjen og si at smerten er fortsatt intens i foten ? Anonymkode: 6407f...46f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5 Skrevet 5. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tretthetsbrudd? Anonymkode: bd272...592 Kan det vare i et helt år ? Jeg er ikke hoven eller blå. Men det kjennes ut som tannverk bare i foten. Anonymkode: 6407f...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå