Gå til innhold

Hvilken småbil bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter å ser etter bil nå. Jeg har et budsjett på opp til 100 000. Kan ikke ha elbil da jeg leier og ikke får innstallert lader her. Jeg ønsker en liten bil. Jeg har låst meg litt på Toyota Yaris, men vil se om det er andre småbiler jeg ikke har fått med meg at finnes.

Anonymkode: d3228...dc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1753805-hvilken-sm%C3%A5bil-b%C3%B8r-jeg-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg sitter å ser etter bil nå. Jeg har et budsjett på opp til 100 000. Kan ikke ha elbil da jeg leier og ikke får innstallert lader her. Jeg ønsker en liten bil. Jeg har låst meg litt på Toyota Yaris, men vil se om det er andre småbiler jeg ikke har fått med meg at finnes.

Honda Jazz. men sterk anbefales toyota yaris... 

det selges lett og meget komfort

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Yaris hvis du bare skal til og fra butikken. Prius hvis du også liker langturer.

Anonymkode: ada93...910

Jeg har skjønt det slik at Prius må lades, stemmer ikke det?

Annonse

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Honda Jazz og toyota Yaris er fantastiske biler begge to. Er kjent for å være utrolig driftsikre og drivstoffgjerrige. Tror honda Jazzen ble kåret til å være den mest eller en av de meste driftsikre bilen i hele Europa, men du kan ikke egentlig ikke ta feil med noen av de. Tar du vare på de varer de minst 10 år tilnærmet problemfritt. Hadde dritet i volkswagen UP, Skoda citigo, citroen osv. Kanskje greie biler, men Jazz og yaris er i en egen liga når det kommer til driftsikkerhet.

Anonymkode: 1d3cb...522

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...