AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #21 Del Skrevet 11. mars 2024 For de aller fleste heterofile er det naturlig nok ganske frastøtende. For homser er det sikkert mer interessant. Anonymkode: 7a9b1...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #22 Del Skrevet 11. mars 2024 Liker det ikke, men ikke av samme grunn som de fleste. For meg har det lenge vært vondt å ikke kunne gå i de klærne som jeg selv vil, har aldri kunnet gått i en stil som jeg faktisk har hatt lyst til. Dette er noe jeg føler på alvor. For meg framstår drag som en latterliggjøring av selve konseptet å gå i klærne til det motsatte kjønn. Det gjøres humor ut av det. For meg er det sårt å ikke få ta del i de klærne jeg liker, og da liker jeg dårlig når noen gjør narr av ideen og gjør en parodi ut av det. Anonymkode: 289d9...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #23 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For de aller fleste heterofile er det naturlig nok ganske frastøtende. For homser er det sikkert mer interessant. Anonymkode: 7a9b1...929 Hvorfor skulle det være interessant for homser med menn i dameklær? Skulle jo tro homofile var interessert i maskulinitet, men her tar jeg sikkert feil. Det er i hvert fall temmelig uinteressant for med som heterofil mann å se damer dresset opp på en maskulin måte. Anonymkode: c0e45...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #24 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skulle det være interessant for homser med menn i dameklær? Skulle jo tro homofile var interessert i maskulinitet, men her tar jeg sikkert feil. Det er i hvert fall temmelig uinteressant for med som heterofil mann å se damer dresset opp på en maskulin måte. Anonymkode: c0e45...a3d Homser like jo menn, og mange av dem, feminine menn. Da skulle jo drag være midt i blinken. Anonymkode: 7a9b1...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. mars 2024 #25 Del Skrevet 12. mars 2024 Drag er en fineline mellom utrolig flott og en smule harry Legger man litt jobb i det, er det jo hèlt magisk 🥰 Gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 12. mars 2024 #26 Del Skrevet 12. mars 2024 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #27 Del Skrevet 12. mars 2024 Tradegy skrev (31 minutter siden): Drag er en fineline mellom utrolig flott og en smule harry Legger man litt jobb i det, er det jo hèlt magisk 🥰 Gøy! Blir jo veldig usikker her... mange ulike meninger...🤪 Anonymkode: b835b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. mars 2024 #28 Del Skrevet 12. mars 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Blir jo veldig usikker her... mange ulike meninger...🤪 Anonymkode: b835b...685 Ja, dette er jo kvinneguiden..Herlig,herlig men farlig, farlig Men gjør som du har planer om Håper du får det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #29 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg tenker drag er det samme som alle andre interesser. Helt ok, men ikke press det på dem som ikke deler samme interresse. Anonymkode: ba589...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puzen Skrevet 12. mars 2024 #30 Del Skrevet 12. mars 2024 Høres morsomt ut : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #31 Del Skrevet 12. mars 2024 Tradegy skrev (17 minutter siden): Ja, dette er jo kvinneguiden..Herlig,herlig men farlig, farlig Men gjør som du har planer om Håper du får det gøy! Vi får se...☺️ Anonymkode: b835b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 12. mars 2024 #32 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 0.04): Personlig skjønner jeg virkelig ikke greia, jeg har oppriktig prøvd å forstå hva en del finner gøy eller underholdende i det uten hell. Men det skader ingen, og jeg vet jo mange synes sånt er gøy. Så bare kjør på hvis du har lyst. Anonymkode: 05c23...973 Enig med deg. Synes det virker som at alle prøver å spille akkurat samme karakter, bare med litt forskjellige klær. Jeg har vært på et par-tre show, men greier ikke å få noe ut av det. Men, som du sier, de som synes det er gøy må for all del bare gi gass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 12. mars 2024 #33 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 14.46): Heterofil, singel mann vurderer å stille som jente/i drag på en bokstavfest... Hva tenker dere om det? Kult? Frastøtende? Krenkende? Anonymkode: b835b...685 Morsomt. Jeg mener, skal du først på en bokstavfest, kan du jo ta den ut. (Drag i andre situasjoner har jeg aldri skjønt mye av.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #34 Del Skrevet 13. mars 2024 Hater at menn er flinkere til å sminke seg enn meg. Men jeg elsker å se det da Go for it! Det er jo bare morsomt. Ingen som skades eller noe. Skjønner ikke oppstyret enkelte hatere gjør ut av det. Det er jo så ufarlig som det går an å bli for andre! Legger absolutt ingen legning til det. Å se noen gå utenfor denne a4-boksen synes jeg er tøft! Folk trenger å bli utfordret på sine fordommer. Anonymkode: 6b641...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #35 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hater at menn er flinkere til å sminke seg enn meg. Men jeg elsker å se det da Go for it! Det er jo bare morsomt. Ingen som skades eller noe. Skjønner ikke oppstyret enkelte hatere gjør ut av det. Det er jo så ufarlig som det går an å bli for andre! Legger absolutt ingen legning til det. Å se noen gå utenfor denne a4-boksen synes jeg er tøft! Folk trenger å bli utfordret på sine fordommer. Anonymkode: 6b641...ed0 Takk for oppmuntrende ord!☺️🙌 kanskje jeg bør gjøre det likevel? Anonymkode: b835b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #36 Del Skrevet 15. mars 2024 Da her jeg bestemt meg... Jeg GJØR det! 🙈 TS Anonymkode: b835b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå