Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For de aller fleste heterofile er det naturlig nok ganske frastøtende. For homser er det sikkert mer interessant.

Anonymkode: 7a9b1...929

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke, men ikke av samme grunn som de fleste.

For meg har det lenge vært vondt å ikke kunne gå i de klærne som jeg selv vil, har aldri kunnet gått i en stil som jeg faktisk har hatt lyst til. Dette er noe jeg føler på alvor. 

For meg framstår drag som en latterliggjøring av selve konseptet å gå i klærne til det motsatte kjønn. Det gjøres humor ut av det. For meg er det sårt å ikke få ta del i de klærne jeg liker, og da liker jeg dårlig når noen gjør narr av ideen og gjør en parodi ut av det.

Anonymkode: 289d9...14f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For de aller fleste heterofile er det naturlig nok ganske frastøtende. For homser er det sikkert mer interessant.

Hvorfor skulle det være interessant for homser med menn i dameklær? Skulle jo tro homofile var interessert i maskulinitet, men her tar jeg sikkert feil.

Det er i hvert fall temmelig uinteressant for med som heterofil mann å se damer dresset opp på en maskulin måte.

Anonymkode: c0e45...a3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skulle det være interessant for homser med menn i dameklær? Skulle jo tro homofile var interessert i maskulinitet, men her tar jeg sikkert feil.

Det er i hvert fall temmelig uinteressant for med som heterofil mann å se damer dresset opp på en maskulin måte.

Anonymkode: c0e45...a3d

Homser like jo menn, og mange av dem, feminine menn. Da skulle jo drag være midt i blinken.

Skrevet

Drag er en fineline mellom utrolig flott og en smule harry :fnise: Legger man litt jobb i det, er det jo hèlt magisk 🥰 Gøy! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tradegy skrev (31 minutter siden):

Drag er en fineline mellom utrolig flott og en smule harry :fnise: Legger man litt jobb i det, er det jo hèlt magisk 🥰 Gøy! 

Blir jo veldig usikker her... mange ulike meninger...🤪

Anonymkode: b835b...685

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Blir jo veldig usikker her... mange ulike meninger...🤪

Ja, dette er jo kvinneguiden..Herlig,herlig men farlig, farlig :knegg: Men gjør som du har planer om :nikke: Håper du får det gøy! :klappe:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker drag er det samme som alle andre interesser. Helt ok, men ikke press det på dem som ikke deler samme interresse.

Anonymkode: ba589...577

AnonymBruker
Skrevet
Tradegy skrev (17 minutter siden):

Ja, dette er jo kvinneguiden..Herlig,herlig men farlig, farlig :knegg: Men gjør som du har planer om :nikke: Håper du får det gøy! :klappe:

Vi får se...☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 0.04):

Personlig skjønner jeg virkelig ikke greia, jeg har oppriktig prøvd å forstå hva en del finner gøy eller underholdende i det uten hell. Men det skader ingen, og jeg vet jo mange synes sånt er gøy. Så bare kjør på hvis du har lyst.

Anonymkode: 05c23...973

Enig med deg. Synes det virker som at alle prøver å spille akkurat samme karakter, bare med litt forskjellige klær. Jeg har vært på et par-tre show, men greier ikke å få noe ut av det. Men, som du sier, de som synes det er gøy må for all del bare gi gass. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 14.46):

Heterofil, singel mann vurderer å stille som jente/i drag på en bokstavfest...

Hva tenker dere om det? Kult? Frastøtende? Krenkende? 

Morsomt. Jeg mener, skal du først på en bokstavfest, kan du jo ta den ut.

(Drag i andre situasjoner har jeg aldri skjønt mye av.)

AnonymBruker
Skrevet

Hater at menn er flinkere til å sminke seg enn meg. Men jeg elsker å se det da :D

Go for it! Det er jo bare morsomt. Ingen som skades eller noe. Skjønner ikke oppstyret enkelte hatere gjør ut av det. Det er jo så ufarlig som det går an å bli for andre!

Legger absolutt ingen legning til det. Å se noen gå utenfor denne a4-boksen synes jeg er tøft! Folk trenger å bli utfordret på sine fordommer.

Anonymkode: 6b641...ed0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hater at menn er flinkere til å sminke seg enn meg. Men jeg elsker å se det da :D

Go for it! Det er jo bare morsomt. Ingen som skades eller noe. Skjønner ikke oppstyret enkelte hatere gjør ut av det. Det er jo så ufarlig som det går an å bli for andre!

Legger absolutt ingen legning til det. Å se noen gå utenfor denne a4-boksen synes jeg er tøft! Folk trenger å bli utfordret på sine fordommer.

Anonymkode: 6b641...ed0

Takk for oppmuntrende ord!☺️🙌 kanskje jeg bør gjøre det likevel? 

AnonymBruker
Skrevet

Da her jeg bestemt meg... Jeg GJØR det! 🙈

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...