Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med erfaring? 

Fant et knalltilbud på diffusere her. Men blir jo litt skeptisk når de har et så godt tilbud. Finner lite om de rundt forbi, men kan betale med Klarna. 

Står at oljene er 100% naturlige.

Noen tanker fra andre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Virker som det er et såkalt dropshipping foretak. Mangler informasjon på nettbutikkens hjemmeside, og det lukter muffens for meg. Gjorde litt research og fant at det er en mann født i 1960 som driver et enkeltmannsforetak. Står med null i omsetning....opprettet i 2019.

Telefonnummeret som oppgis er ikke registrert noe sted, som 1881.no eller Gulesider.no. Ingenting. Ingen forretningsadresse oppgitt i nettbutikken heller. Mistenkelig. Og ingen jeg ville bestilt noe av.  

Fant ut at fyren bor i en nybygget og moderne enebolig i Nordstrand bydel i Oslo. Får håpe han ikke har fått råd til det ved å snyte folk i nettbutikker han oppretter.

Skygg unna.

Endret av Million
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Virker som det er et såkalt dropshipping foretak. Mangler informasjon på nettbutikkens hjemmeside, og det lukter muffens for meg. Gjorde litt research og fant at det er en mann født i 1960 som driver et enkeltmannsforetak. Står med null i omsetning....opprettet i 2019.

Telefonnummeret som oppgis er ikke registrert noe sted, som 1881.no eller Gulesider.no. Ingenting. Ingen forretningsadresse oppgitt i nettbutikken heller. Mistenkelig. Og ingen jeg ville bestilt noe av.  

Fant ut at fyren bor i en nybygget og moderne enebolig i Nordstrand bydel i Oslo. Får håpe han ikke har fått råd til det ved å snyte folk i nettbutikker han oppretter.

Skygg unna.

Omsetning oppgis ikke ved ENK.

Anonymkode: cba5c...ab2

Skrevet

Ok, takk for gode svar fine folk 🫶

Jeg styrer unna, og finner noe annet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...