Gå til innhold

Tøffe/fine baderomsmøbler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å fliselegge det lille badet vårt, men med tanke på fremtiden og barna som blir større og trenger mer tid på badet osv. Ønsker vi å skikkelig med skapplass på dette og. Men jeg finner så lite som jeg liker. (Har veldig dyr smak så jeg ender alltid med det dyreste og det kan jeg ikke nå)

Vi har tenkt å ha inn et høyt skap til håndklær og skuffer eller skap under vask. Siden badet er lite (4 kvm) kan det ikke være så fansy eller noe voldsomme greier. Jeg tenkte jeg skulle gå for noe enkelt hvitt, men stilfullt og helst moderne.

Jeg finner så lite. Noen som vet noen kjekke sider på nett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea og Kvik. Kvik er finest og Ikea er jo veldig billig da.

Skrevet
DENNE siden har ganske mange fine innredninger. Gå på varer og tjenester og velg baderomsinnredning....
Skrevet

Ikea har noen veldig praktiske skap som er veldig grunne - passer godt på små bad. Tror du kan få dem på ca 15 cm dybde. Har sånne med speildører på - veldig bra!

Skrevet

http://www.badrumsbutiken.se/

Svedbergs Indigo har to kolonialskuffer under servanten, som går i skapets fulle bredde. Vi har den enkle i eik på badet oppe og den doble på badet nede. Helt supert og veldig stillig, synes vi da...

Det har kommet en norsk internettbutikk med gode priser også, vvskupp.no, men de har kun designmøbler + bittelitt Gustavsberg.

Fru Nitha

Skrevet

www.dnkas.no har Bolett-bad, har selv kjøpt modell "utsira", enkel og ren form. Billige er de også i forhold til mange andre, men har jo ikke mange modeller å velge i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...