AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Hei! Siden 23.desember og frem til dags dato har jeg konstant vært små snufsete og forkjølet. Spesielt om morgenen har jeg tett nese, jeg må hele tiden snyte meg pga mye slim og snørr og i tillegg har jeg også hostet en god del en normalt. I perioder har hosten vært mindre og i andre perioder mer, men det at jeg er småsnufsete og hele tiden må snyte meg har jeg gjort siden 23.desember. I forrige uke var jeg forkjøpet (normal forkjølelse), men frisk i dag. Trodde kanskje småsnufsingen og hosten ville forsvinne, men det gjorde det ikke. I tillegg stod jeg opp i dag pga jeg hostet så ekstremt mye, plutselig midt på natta. Ble litt skremt. Hosten har vært normalt nå utover dagen, men det "klør" litt i halsen. Jeg jobber som skipsmegler, så er på jobb hver dag og jobber gjerne 12-16 timer om dagen, så kroppen får generelt lite hvile. Men jeg føler meg ikke utslitt eller trøtt, har hverken hatt mindre matlyst eller gått ned i vekt. Noen ganger når jeg snyter meg mye og hardt, så har jeg bittelitt blod i papiret men det er nok pga slimhinnene er veldig skjøre. Ellers har jeg røyket siden barneskolen 7 klasse og nesten fram til jeg begynte å studere, men noe års opphold i mellom der også begynte jeg å røyke igjen i perioder og røykte i fjor - hvor jeg nærmest røykte 2 20-pakninger om dagen. Sluttet med røyk i julen, og begynte å hoste mye rett etter og vært snufsete siden - vet ikke om det har noe sammenheng med det, men hva vet jeg. Har snakket med legen min og han mener det skyldes all sykdommen og influensaen som er ute å går, og at det ikke er noe å gjøre noe med foreløpig - men at jeg skal ta kontakt når helsen er så dårlig at jeg ikke kan jobbe... Jeg har også litt pustevansker, uten at jeg har det? men det føles ut som jeg har ett trykk på brystet. Flere som har vært langvarig syke i år? Anonymkode: c184d...67f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Siden 23.desember og frem til dags dato har jeg konstant vært små snufsete og forkjølet. Spesielt om morgenen har jeg tett nese, jeg må hele tiden snyte meg pga mye slim og snørr og i tillegg har jeg også hostet en god del en normalt. I perioder har hosten vært mindre og i andre perioder mer, men det at jeg er småsnufsete og hele tiden må snyte meg har jeg gjort siden 23.desember. I forrige uke var jeg forkjøpet (normal forkjølelse), men frisk i dag. Trodde kanskje småsnufsingen og hosten ville forsvinne, men det gjorde det ikke. I tillegg stod jeg opp i dag pga jeg hostet så ekstremt mye, plutselig midt på natta. Ble litt skremt. Hosten har vært normalt nå utover dagen, men det "klør" litt i halsen. Jeg jobber som skipsmegler, så er på jobb hver dag og jobber gjerne 12-16 timer om dagen, så kroppen får generelt lite hvile. Men jeg føler meg ikke utslitt eller trøtt, har hverken hatt mindre matlyst eller gått ned i vekt. Noen ganger når jeg snyter meg mye og hardt, så har jeg bittelitt blod i papiret men det er nok pga slimhinnene er veldig skjøre. Ellers har jeg røyket siden barneskolen 7 klasse og nesten fram til jeg begynte å studere, men noe års opphold i mellom der også begynte jeg å røyke igjen i perioder og røykte i fjor - hvor jeg nærmest røykte 2 20-pakninger om dagen. Sluttet med røyk i julen, og begynte å hoste mye rett etter og vært snufsete siden - vet ikke om det har noe sammenheng med det, men hva vet jeg. Har snakket med legen min og han mener det skyldes all sykdommen og influensaen som er ute å går, og at det ikke er noe å gjøre noe med foreløpig - men at jeg skal ta kontakt når helsen er så dårlig at jeg ikke kan jobbe... Jeg har også litt pustevansker, uten at jeg har det? men det føles ut som jeg har ett trykk på brystet. Flere som har vært langvarig syke i år? Anonymkode: c184d...67f Jeg var det i fjor....I år har jeg vært frisk som en fisk, mange år siden jeg har gått en hel vinter uten en skikkelig forkjølelse. Anonymkode: 5c689...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå