Gå til innhold

Tråden for oss som selger bolig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å selge en leilighet nå. Den ble lagt ut på Finn på lørdag, og førstkommende søndag er det visning. Det hadde vært gøy å dele litt erfaringer og følelser med andre som også selger akkurat nå.

Er dere veldig spente? Er dere nervøse? Følger dere med på Finn-statistikken? 😄 

Jeg bor ikke i leiligheten som skal selges, så jeg slipper heldigvis noe av stresset før visninger. Men jeg tenker jo å dra dit og gjøre rent likevel, så klart.

Jeg har ikke solgt eller kjøpt i dette litt roligere markedet før, bare med store budrunder. Lurer på hvordan det blir 🙂

Anonymkode: 736d1...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gledelig for selgere at markedet stiger da. Boligprisene steg 1,4 prosent i februar – E24

Burde gå en fin salgsprosess i møte da. Og Danske Banks analytikere som tror på 8 rentesenkinger de neste to årene. Kunne jo ikke drømt om bedre nyheter før visningshelg

Endret av newman01
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, newman01 said:

Gledelig for selgere at markedet stiger da. Boligprisene steg 1,4 prosent i februar – E24

Burde gå en fin salgsprosess i møte da. Og Danske Banks analytikere som tror på 8 rentesenkinger de neste to årene. Kunne jo ikke drømt om bedre nyheter før visningshelg

ja, jeg ser at det har solgt godt denne uka stedet jeg selger. Flere objekter som har ligget lenge ute er solgt de siste dagene, og andelen enboliger er høyere enn tidligere.

Anonymkode: 736d1...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...