Queeny Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Min 3 åring blir enda bilsyk og må snues fremover noen ganger så derfor blir det vanskelig med å ha en bilstol som kun kan brukes bakoverevendt.. Jeg vet de er mest romslig, men problemet som sagt er at de kan ikke roteres og da blir det vanskelig å ta noen langturer om han blir dårlig. Vi har for tiden Cybex Sirona S2 i-Size Bilstol og den er blitt veldig trang ved bena samtidig som vi føler at selene er veldig dårlig å stramme osv. Så lurer på om det er flere der ute som sliter med en bilsyk unge som trenger å ha en bilstol som er mer romslig ved bena, men kan samtidig roteres? Finner vi ikke ut noe snart så ser det ut som jeg må gå i mot mitt ønske om å holde sønnen bakovervendt til han minst er 4 år som anbefalt... Om det også er mulig å gi barnet noe tabletter eller noe som egner seg for 3+ så kan det også prøves ut om noen har noe tips der også🤷♀️
Sofakona Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Tenker du en stor som kan brukes bakover og fremover? Det finnes ikke. Mange bytter til større bakovervendt seter. Spiser han før du kjører? Drikker?
Queeny Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2024 Sofakona skrev (22 minutter siden): Tenker du en stor som kan brukes bakover og fremover? Det finnes ikke. Mange bytter til større bakovervendt seter. Spiser han før du kjører? Drikker? Hva mener du med finnes ikke? Han spiser en stund før som regel og drikker.
Sofakona Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Queeny skrev (1 minutt siden): Hva mener du med finnes ikke? Han spiser en stund før som regel og drikker. Du kan ikke bruke 5 punkt sele fremover. Du må da over på beltestol om du skal ta barnet fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå