Gå til innhold

Hva gjør man om man potensielt ble utsatt for overgrep?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er usikker på om det var overgrep. Fordi jeg klandrer meg selv, og jeg klandrer på dårlig kommunikasjon, men likevel tok ikke denne personen nei for et nei. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 71e36...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel var du, hvem var overgriperen-jevnaldrende eller en voksen? Var du under 16?

AnonymBruker
Skrevet

Om du sa nei så var det kommunikasjon nok. 

Jeg også klandret meg selv etter jeg opplevde et overgrep. Tok desverre noen år før jeg sluttet å klandre meg selv. Hvorfor jeg ikke kjempet hardere eller gjorde noe annerledes. 

Jeg kan ikke fortelle hva du skal gjøre videre, men god klem til deg💐

Anonymkode: 1bd3f...734

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er usikker på om det var overgrep. Fordi jeg klandrer meg selv, og jeg klandrer på dårlig kommunikasjon, men likevel tok ikke denne personen nei for et nei. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 71e36...3d4

Er det lenge siden? Om det er nylig - dra på legevakten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid så lett å vite hva som er overgrep. Jeg ble utført oralsex på en gang selv om jeg sa nei, men var for full til å fysisk dytte vedkommende vekk.

Det er først nå mange år senere jeg har fått problemer med dette, den gang avfeide jeg det med at det var min egen feil som hadde blitt så full.

Dersom det er noe som har skjedd nylig bør du oppsøke voldtektsmottak/legevakt. Er det lenge siden som i mitt tilfelle må du nok bare leve med et slags traume evt søke psykologhjelp.

Anonymkode: 450e6...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...