AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Kan man få lånetelefon mens man beholder den andre til man ser om den fungerer? Jeg skal bli oppringt angående intervju på drømmejobben og har skolepenger som må betales i nettbanken. Nå får jeg ikke tilgang til noen av delene Jeg hadde idiotforsikring på telefonen inntil for et par dager siden og da den var på reparasjon skiftet de omtrent alle deler istedenfor å gi meg ny. Det reagerte jeg på siden ny telefon av samme type koster 4.000 kroner. Dette er frustrerende å holde på med midt i eksamenstiden og særlig når den allerede har vært på reparasjon, jeg har jobbintervju og må betale skolepenger i nettbanken fra mobil. Hva kan jeg gjøre som løser situasjonen i dag? Anonymkode: dd27c...7e0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Låneprodukt gjelder når produktet ditt er på reperasjon som tar over en uke. Så nei, du kan ikke ha lånetelefon mens du ser om din telefon "fungerer", med mindre butikken er jævlig grei. https://www.forbrukerradet.no/forside/feil-ved-vare/ Hvorfor kjøper du deg ikke en billig telefon som funker til anrop og sms? Anonymkode: 58aeb...049
FruHermansen Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Ja, du får låne en tlf mens din er på reprasjon (ihvertfall på Elkjøp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå