Gå til innhold

Hvordan veldig rask vektnedgang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først: ja, jeg kjenner statistikken, hva som er lurt, etc. Jeg har gått ned 20 kg det siste halvannet året ved å sakte men sikkert snu på rutiner og vaner. Jeg har imidlertid en drøm om en spesifikk fjelltur til høsten, men da må jeg veie mindre enn nå (115kg). 

Det går så sakte og jeg skulle så ønske jeg kunne tatt feks 20 kg ganske raskt så det ikke blir fullt så blytungt å gå langt og lenge for eksempel - det hindrer meg rett og slett litt nå. 

Hva gjør man når man er så gigantisk som meg og samtidig bare vil veie mindre for å kunne bli mer aktiv? 

Anonymkode: bee7e...f1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Periodisk faste. Jeg raste ned i vekt fra første dag. :)

Anonymkode: e4cf0...cfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser kun kl 11 og 16. Lørdager blir det 3 måltider. 

Anonymkode: fa3ff...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Knekkebrødkuren.

Anonymkode: d132d...9bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Periodisk faste. Jeg raste ned i vekt fra første dag. :)

Anonymkode: e4cf0...cfd

Hvordan virker det?

AnonymBruker
Skrevet
Mimoe skrev (4 minutter siden):

Hvordan virker det?

Du spiser ikke mellom kl 11.00- 20.00 for eksempel. 

Jeg spiser ikke i praksis mellom 11.00- 17.00. Kun kl 11.00 og 16.00. Du bør virkelig gi det en sjans. Kun spise to ganger. Den første uken var hard for min del, men så gikk det seg til. Tenkte på de som har begynt på slankemedisin. Mange av de orker ikke hverken frokost eller kvelds. Og det går veldig fint med de. 

Det beste  for min del er at jeg er ikke sulten og skjesser nesten ikke lengre 

Anonymkode: fa3ff...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd suppekuren som først ble kalt rikshospitalets slankesuppe?  Det har ingenting med noe sykehus å gjøre, men navnet henger ved.  Det ser ikke farlig ut og skal kun gjøres i 7 dager.   i alt virvaret av pulverkurer og annet tull, så vil jeg teste denne:
https://tenaaringspappa.blogg.no/sykehusdietten.html

Anonymkode: 8c5e8...c91

AnonymBruker
Skrevet

20 kg ned til høsten, altså september/oktober, er fullstendig realistisk når utgangspunktet ditt er 115 kg. Å gå ned 0,7 kg per uke er ikke "veldig raskt", det er overkommelig.

Men vil virkelig råde deg til å trene så mye som du har kapasitet til. Du vil ikke magisk få bedre kondis selv om du veier mindre, denne bør du også trene opp parallellt med vektnedgang. Vektnedgangen gjør du først og fremst med å spise mindre uansett hvordan du gjør det, men aktiviteten vil hjelpe deg å nå målet ditt raskere. 

Anonymkode: 4eb05...0f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd slankemedisin? 

Anonymkode: c0825...076

AnonymBruker
Skrevet

115 kg er en del med normal høyde. Vurdert Wegovy ? 

Anonymkode: 58462...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...