AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Har dere planlagt å møtes? Blir selv lei om det er bare er meldinger i langt tid. Anonymkode: 6347d...0f3
remix2020 Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887 Sånn er det motsatt vei også😉. Enten det starter online i en eller annen datingside hvor man får en match eller hun klikker at hun «liker». Du svarer og sender henne en hyggelig melding. Så ikke noe svar.🙄 Annet eksempel: Er på date og blir enig om å treffes igjen. Ingen kommunikasjon etter date med mindre du sender melding først. Jeg er så voksen blitt at hvis hun ikke viser interesse, så er hun ikke interessert. Da gidder jeg ikke bruke mer tid på henne. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 remix2020 skrev (11 minutter siden): Sånn er det motsatt vei også😉. Enten det starter online i en eller annen datingside hvor man får en match eller hun klikker at hun «liker». Du svarer og sender henne en hyggelig melding. Så ikke noe svar.🙄 Annet eksempel: Er på date og blir enig om å treffes igjen. Ingen kommunikasjon etter date med mindre du sender melding først. Jeg er så voksen blitt at hvis hun ikke viser interesse, så er hun ikke interessert. Da gidder jeg ikke bruke mer tid på henne. Det er normalt men har vi prata på cam to ganger og sendt mld på snap i over en mnd. Han tok feil helg første helg vi skulle møtes nå er planen nå til helga men siden søndag har det vært stille. Så tenker han hadde aldri noe intensjon om å møtes men spille som de var det han ønsket. Var han som spurte. Jeg sendte et bilde av meg i går morges og null respons. Fjott. Anonymkode: 8795a...887 1
remix2020 Skrevet 5. mars 2024 #5 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er normalt men har vi prata på cam to ganger og sendt mld på snap i over en mnd. Han tok feil helg første helg vi skulle møtes nå er planen nå til helga men siden søndag har det vært stille. Så tenker han hadde aldri noe intensjon om å møtes men spille som de var det han ønsket. Var han som spurte. Jeg sendte et bilde av meg i går morges og null respons. Fjott. Anonymkode: 8795a...887 Jeg tenker at du her kan være ærlig og spørre han om hva han tenker. Er han interessert i å date videre eller ikke? 2
BobTheNoob Skrevet 5. mars 2024 #6 Skrevet 5. mars 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887 En dag eller to?? En dag bør du i hvert fall tåle. Det er ikke sunt å være avhengige av å tekste hele tiden. Men hva er situasjonen her? Har dere ikke møttes ennå? Jeg chatter med enkelte på Tinder. Men det finnes dager hvor jeg er veldig opptatt eller til og med syk hvor jeg ikke sender noe tekst. Men det gjør jo ikke hun heller.. Når vi tekstes igjen så er alt ok. Det er lurt å ha tryggheten i seg selv på at selv om du ikke hører fra noen i løpet av en dag så er alt ok. to-tre dager med taushet tidlig i relasjonen kan være et dårlig tegn. Konsistens er et nøkkelord. Ja, det blir slitsomt hvis han er kjempeivrig noen dager og helt borte andre dager. Det skaper selvfølgelig utrygghet. Ikke bygg selvsikkerheten din på antall tekstmeldinger som sendes, men om genuiniteten til personen du møter. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #7 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887 Ikke overtolk! Kan like gjerne være at han ikke vil skremme deg med å være for pågående. Anonymkode: 10a63...a85 4 1
svartkatt Skrevet 5. mars 2024 #8 Skrevet 5. mars 2024 Dere venter vel ikke bare på melding? Dere tar vel kontakt selv også? 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #9 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887 Tar du initiativ da, eller sitter du bare å venter på at de skal kontakte deg? Anonymkode: b1654...663 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #11 Skrevet 5. mars 2024 remix2020 skrev (3 timer siden): Jeg tenker at du her kan være ærlig og spørre han om hva han tenker. Er han interessert i å date videre eller ikke? Da vil han si ja klart. Har spurt før. Anonymkode: 8795a...887
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #12 Skrevet 5. mars 2024 svartkatt skrev (2 timer siden): Dere venter vel ikke bare på melding? Dere tar vel kontakt selv også? Ja jeg sendte bilde i går morges og sa god morgen hvordan går det? Og ofte svarer han bare ja, jepp, mhm osv. så hvorfor han spør om å møtes er så langt en vits. Nei jeg har ikke tenkt å sende ei mld jeg før jeg hører noe. Ts Anonymkode: 8795a...887
Forundret.. Skrevet 5. mars 2024 #13 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lurer på om menn skjønner det. Ikke jevnlig kontakt med noen som sier de liker meg og vil møtes gjør at jeg blir usikker på hvor jeg har dem? Slitsomt. Lyst til å bare kutte de ut. Anonymkode: 8795a...887 Dette er jo veldig individuelt. Jeg hadde fått helt spasmer om en type skulle vært på hver eneste dag. Tenker at du er veldig krevende om du forventer at de skal være på hver eneste dag. Aner ikke om jeg misforsto innlegget ditt. Jeg for min del hadde hvertfall blitt vekkskremt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #14 Skrevet 5. mars 2024 Forstår deg. Man blir veldig usikker hvis et mønster brytes. Anonymkode: 05610...238
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #15 Skrevet 5. mars 2024 Jeg har tatt like mye kontakt som han men får bare enstavelsesord ord til svar. ts og nå ikke en lyd siden søndag. Men vi får se Anonymkode: 8795a...887
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #16 Skrevet 5. mars 2024 remix2020 skrev (8 timer siden): Sånn er det motsatt vei også😉. Enten det starter online i en eller annen datingside hvor man får en match eller hun klikker at hun «liker». Du svarer og sender henne en hyggelig melding. Så ikke noe svar.🙄 Annet eksempel: Er på date og blir enig om å treffes igjen. Ingen kommunikasjon etter date med mindre du sender melding først. Jeg er så voksen blitt at hvis hun ikke viser interesse, så er hun ikke interessert. Da gidder jeg ikke bruke mer tid på henne. Noen kvinner der i blandt jeg er litt gammeldags liker å bli jaktet på. Spennede det. Eller at mannen tar intinativet. Men å ikke svare på en melding er direkte ufint. Anonymkode: 575e1...e5c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #17 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har tatt like mye kontakt som han men får bare enstavelsesord ord til svar. ts og nå ikke en lyd siden søndag. Men vi får se Anonymkode: 8795a...887 Er du fornøyd med det? For er det enstavelses ord nå og han viser seg å være interisert, vil det kanskje forbli sånn også. Anonymkode: 8c497...370
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #18 Skrevet 5. mars 2024 Vinterjenta skrev (5 timer siden): Det er en strategi. Hot n cold. Hva kalles strategien med å gi mannen alt ansvar for å vedlikeholde og opprettholde dialogen? Anonymkode: 8626a...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #19 Skrevet 5. mars 2024 Dette er 2024. Slutt å føle noe. Anonymkode: e2d67...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #20 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har tatt like mye kontakt som han men får bare enstavelsesord ord til svar. ts og nå ikke en lyd siden søndag. Men vi får se Anonymkode: 8795a...887 Avtal å møtes. Om han ikke er villig, er han ikke interessert. Ellers er han vel en av oss mange som blir lei av meldinger, vil ha fremgang i det virkelige liv. Anonymkode: 6347d...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå