Kakao Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har testet med EL-test hver morgen fra dag 12 i syklusen. (Hadde 28 dager siste syklus som var den første etter p-pillene). I dag, på dag 17, så var den jammen meg positiv!!! Og jeg som går til legen for å sjekke hormoner og manglende EL og sånt. (Har manglet før, både hormoner og EL). Det står at ved positiv test, har jeg eggløsning de neste 24-48 timene. *Men i hvor mange dager er det vanlig å ha positiv test før den igjen blir negativ? *Og evt befruktning/samleie bør vel foregå før disse 48 timene er over? *Hvor lenge etter første positive EL-test er man ufruktbar igjen? Etter 48 timer?
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Du kan teste positivt et par dager. Jeg testa positivt dag 15, så dag 19.. Det betyr at første gangen forberedte kroppen min seg på el, men den kom ikke. Så prøvde den igjen. Regner med jeg hadde el siste gangen, men har ikke tatt temp for å sjekke om el har vert.
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Så gøy! Jeg pleier å få (dvs de to mnd jeg har testet da hvertfall) en positiv test en dag, og dagen etter er den knallpositiv. Deretter er det negativt igjen. Vil tro at du er "ufruktbar" igjen 24-48 timer etter siste positive test, men det er jeg ikke 100% sikker på.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Tror du har el den dagen etter positiv test (den dagen du får negativ), så er det visstnok usikkert dagen etter el også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå