Katteelskeren Skrevet 5. mars 2024 #1 Del Skrevet 5. mars 2024 Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Del Skrevet 5. mars 2024 Katteelskeren skrev (1 time siden): Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? Når EL skjer etter første test er individuelt. Eggløsning er ikke en mekanisk fast greie. Det kan variere fra syklus til syklus - og avhenger av hvor langt LH hormon vindu man har - noe som er helt individuelt. Helt umulig å vurdere basert på bildet av 3 tester. Anonymkode: 52929...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Del Skrevet 5. mars 2024 Da jeg fikk positivt resultat fire dager på rad viste det seg at jeg var gravid, hcg kan gi utslag på disse testene. Men fortsett å test og ha sex daglig, så treffer dere uansett når eggløsningen er Anonymkode: 75db6...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå