Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? 

IMG_5083.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Katteelskeren skrev (1 time siden):

Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? 

IMG_5083.jpeg

Når EL skjer etter første test er individuelt. Eggløsning er ikke en mekanisk fast greie. Det kan variere fra syklus til syklus  - og avhenger av hvor langt LH hormon vindu man har - noe som er helt individuelt. Helt umulig å vurdere basert på bildet av 3 tester. 

Anonymkode: 52929...da0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fikk positivt resultat fire dager på rad viste det seg at jeg var gravid, hcg kan gi utslag på disse testene. Men fortsett å test og ha sex daglig, så treffer dere uansett når eggløsningen er

Anonymkode: 75db6...88d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...