Gå til innhold

Eggløsningstest hjelp

Katteelskeren

Anbefalte innlegg

Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? 

IMG_5083.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Katteelskeren skrev (1 time siden):

Hei!🥰 Fikk positiv eggløsningstest i går kveld, men den er enda sterkere i dag. Har hørt så mye forskjellig, at eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test, men andre sier at når den er på vei ned igjen-da skjer eggløsning om 24-48 timer?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke disse testene da, hva mener dere? Skal jeg telle fra i går kveld eller i dag siden den er sterkere? 

IMG_5083.jpeg

Når EL skjer etter første test er individuelt. Eggløsning er ikke en mekanisk fast greie. Det kan variere fra syklus til syklus  - og avhenger av hvor langt LH hormon vindu man har - noe som er helt individuelt. Helt umulig å vurdere basert på bildet av 3 tester. 

Anonymkode: 52929...da0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg fikk positivt resultat fire dager på rad viste det seg at jeg var gravid, hcg kan gi utslag på disse testene. Men fortsett å test og ha sex daglig, så treffer dere uansett når eggløsningen er

Anonymkode: 75db6...88d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...