Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har funnet parfymefavoritter på Finn istedenfor i nettbutikk og fysisk butikk?

Hvilke favoritter har du kjøpt på Finn? Er det trygt å kjøpe gamle parfymer som ikke lenger er å få i butikker?

F.eks ville du kjøpt utgåtte parfymer som var over 5 år gamle?

Blir virkelig kjemisk fremstilte parfymer så fort dårlige? 

Selv leter jeg etter en gammel Lancome som ikke er å få lenger. Den kan vel brukes selv om den er gammel?

Vææææ er så usikker på grunn av alle påstandene om parfymer.

:bond:

Anonymkode: 04d0a...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er betydelig risiko for at det du kjøper er «fake» parfyme. Enorme mengder med skikkelig dårlige kopier som selges. Unn deg heller en ordentlig flaske eller bruk rimeligere merke om du ikke har råd til original vare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 0.47):

Noen her som har funnet parfymefavoritter på Finn istedenfor i nettbutikk og fysisk butikk?

Hvilke favoritter har du kjøpt på Finn? Er det trygt å kjøpe gamle parfymer som ikke lenger er å få i butikker?

F.eks ville du kjøpt utgåtte parfymer som var over 5 år gamle?

Blir virkelig kjemisk fremstilte parfymer så fort dårlige? 

Selv leter jeg etter en gammel Lancome som ikke er å få lenger. Den kan vel brukes selv om den er gammel?

Vææææ er så usikker på grunn av alle påstandene om parfymer.

:bond:

Anonymkode: 04d0a...9ca

Det går helt fint an å kjøpe brukt parfyme innpå finn. Som en annen skriver innpå her, at mye er fake, har aldri jeg opplevd. Bare en påstand de bruker for å få parfymen billigere 🙄. Bare pass på at fargen på parfymen du skal kjøpe ikke er brun! For da er den forringet og jeg ville ikke brukt den. Da er både lukt og konsistens ødelagt. Er mange som selger gamle parfymer innpå der, men mange man kan stole på og 🙂 

Anonymkode: 5044c...ac4

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i én tråd.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...