Salt Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Håret mitt ser så slapt og kjedelig ut når jeg har vasket det - det gjelder uansett shampo Trenger derfor skum / mousse som gir litt volum og liv i det igjen. Spørsmålet er - hvilket? Noen som har noe å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 xxl mousse fra garnier. den gir mye volum. men den er dritt. før flaska er halvtom slutter den å virke.... da får du bare ut litt våt væske istedet for luftig skum....
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Volumactive-skummet fra Kerastase Resistance er helt supert.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Volumactive-skummet fra Kerastase Resistance er helt supert. ← enig! det er det beste jeg har prøvd!
ashera Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 KMS Amp Volume funker for mitt vedkommende. Generelt sett anbefaler jeg at du kjøper frisørprodukter og ber frisøren om råd. Folk har så forkjellig hår, så det skal som regel litt prøving og feiling til før du finner noe som passer akkurat deg.
Gjest itla Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Volumactive-skummet fra Kerastase Resistance er helt supert. ← Sier meg enig i det jeg også!
Salt Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2006 Tusen takk for svar Tenker jeg tester ut Volumactive i første omgang.
Arwen Skrevet 4. februar 2006 #8 Skrevet 4. februar 2006 xxl mousse fra garnier. den gir mye volum. men den er dritt. før flaska er halvtom slutter den å virke.... da får du bare ut litt våt væske istedet for luftig skum.... ← Det er fordi du holer flaska på skrå når du bruker den. Hvis du holder den rett nedover så får du brukt alt skummet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå