Gjest Lille Solstråle Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Hva skjedde med den Beate Uhsebutiken som lå ved Grensen? Klarer liksom ikke å se for meg at den var dårlig besøkt, men nå eksisterer den ikke lenger...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 De gikk med underskudd lenge, kanskje de har gått konkurs nå?
Gjest molntus Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 ikke så rart, fikk ikke så lyst til å kjøpe noe når alle som gikk nedover gata utenfor så hver detalj. Greit at slike butikker ikke skal være mørke og lugubre, men de trenger ikke ha gigantiske glassvinduer vendt mot en av de mest trafikerte gatene i Oslo heller
Nemmera Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Dessuten så hadde de ikke så mye der som du ikke kan få andre steder... var aldri folk der så vidt jeg har sett.. Var inne en gang men gikk igjen fordi jeg fikk følelsen av at jeg likesågodt kunne gått på "bakrommet" på Kondomeriet eller gått inn på en eller annen nettbutikk. Nettbutikkene er vel kanskje det som har tatt knekken på B.U. ? Mange synes det er flaut å gå inn i slike butikker, og nå er det jo blitt så mange nettbutikker som sender ut varer i diskrete innpakninger.
Gjest Nemesis Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Sier meg enig med Nemmera her. Jeg var innom der èn gang, og jeg syns utvalget var så å si identisk med hva de har å tilby på Kondomeriet eller lignende steder. Det var ingenting der som man ikke kunne finne i hvilken som helst annen sex-butikk. Butikken var jo også svært lite diskrè, og alle er ikke like komfortable med å handle dildoer og sexy undertøy nærmest på utstilling. Endret 3. februar 2006 av Nemesis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå