Gå til innhold

Hva tenker du når en du anser som høyere på skalaen enn deg selv sjekker deg opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg 43 år og har greit med selvtillit til vanlig, men jeg får mindreverdighetskomplekser dersom en mann jeg anser som mer attraktiv enn meg sjekker meg opp. 🙄 Føler meg stygg og blir veldig bevisst skavankene mine. Burde jo fått selvtillitsboost, men nei. Vet dette er tåpelig og at jeg burde nyte at jeg har draget. Vet t o m godt at mange synes jeg er pen osv, men så vet jeg også at under klærne er det strekkmerker og appelsinhud. 🙄 Flere som har det som meg?

Anonymkode: 0483e...035

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det likt. Tenker at om han ikke har sett hvor stygg jeg er enda, er det bare et spørsmål om tid før han vil. Og tenker hvor skamfullt og flaut det vil bli, å hvor frekt det er om jeg bruker av tiden hans vel vitende om at jeg ikke er bra nok.

Det er rart hvor kritisk vi kan bli til oss selv. Prøver å tenke, etter å ha blitt fortalt det en del ganger av en mann som likte meg, at det er opp til andre å bedømme om de finner deg attraktiv eller ikke. 

Anonymkode: 36541...3f4

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann sjekker opp en kvinne i en lavere liga, er det all mulig grunn (for kvinnen) til å være skeptisk …..

Anonymkode: 3f1be...a8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker ikke sånn. Blir ikke boostet eller går i kjelleren heller. Blir happy om det er en jeg liker som liker meg tilbake. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke at jeg er noe dårligere enn andre. Er forøvrig litt eldre enn deg, strekkmerker, appelsinjuice, litt tjukk. Hva så. Ingen er vel perfekt, har mine bra sider og jeg vet jeg er en god kjæreste. Tviler på at menn henger seg opp i appelsinhud om man lukter og smaker godt og er interessant selskap. 

Anonymkode: 20fc6...42d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at han kun er ute etter sex

Anonymkode: 059cf...234

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Player 

Anonymkode: 1b848...b02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenker at han kun er ute etter sex

Anonymkode: 059cf...234

Men det stemmer ikke. De jeg har opplevd har jeg datet flere ganger og det er jeg som har avsluttet, ikke de. Opplever de som genuint interesserte, ikke kun ute etter sex. Og vi har selvfølgelig hatt sex, man har jo det etter tre-fire dates. 

Jeg prøver å tenke at folk har ulik smak, men selvtilliten min motarbeider meg på dette punktet. 

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at han sikkert har liten tiss.

Anonymkode: 4f621...bcf

• Nyttig 1
Skrevet

Tenker at han har falt for den vakre sjelen min🤓

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da tenker jeg at han sikkert har liten tiss.

Anonymkode: 4f621...bcf

😂 Nei, stemmer ikke alltid det heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker han har dårlig selvtillit, liten penis, player eller at det et veddemål/vits med gutta

Anonymkode: 3129b...546

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer aldri noen etter liga... 
Vi har alle våre preferanser, og selv om du ikke synes du er veldig attraktiv kan du være den som får han til å miste pusten. 
Selv om du synes han er veldig attraktiv, så kan jeg love deg at det finnes mange som ikke ville sett to ganger på han engang. 
Det som gjør deg attraktiv i noens øyne, vil også være det som gjør deg uattraktiv i andres øyne. 

Jeg vet at mange synes jeg er kjedelig, eller "grå mus", for jeg sminker meg sjeldent, jeg går i anonyme klær, typisk jeans og en enkel genser. Andre igjen digger at jeg kun trenger 20 minutters forvarsel for en date, og rekker da ta en dusj, få på meg klær og sminke, og være klar. 

Du sier du vet du er pen, men at du også vet at under klærne er det strekkmerker og appelsinhud. 
Hva vet du om han som sjekker deg opp, kanskje han har store arr på kroppen eller masse løshud?
Kanskje han har nok kroppshår til å forveksles med en ulv, eller kanskje han aldri har klart gro en liten stripe hår på kroppen engang? 

En kompis av meg har det jeg vil kalle ett pent ansikt, og med klær ser han smashing ut. Han har ett kraftig arr over hele brystkassa, og masse strekkmerker på magen. Er det det under klærne, eller ansiktet som avgjør hvilken liga du plasserer han i? Ville du ha endret "ligaen" hans når du så alle strekkmerkene hans? 

Anonymkode: 2804e...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Jau jau.....dere har nå såfall noe å gjør på om dagane

Anonymkode: 36d72...9fd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at vedkommende bare tuller med meg på faen.

Anonymkode: 13635...a20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har det likt. Tenker at om han ikke har sett hvor stygg jeg er enda, er det bare et spørsmål om tid før han vil. Og tenker hvor skamfullt og flaut det vil bli, å hvor frekt det er om jeg bruker av tiden hans vel vitende om at jeg ikke er bra nok.

Det er rart hvor kritisk vi kan bli til oss selv. Prøver å tenke, etter å ha blitt fortalt det en del ganger av en mann som likte meg, at det er opp til andre å bedømme om de finner deg attraktiv eller ikke. 

Anonymkode: 36541...3f4

Sånn tenker jeg også 😟

Anonymkode: f62c5...66e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter skjult kamera.

Anonymkode: 8da20...a08

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Selv er jeg 43 år og har greit med selvtillit til vanlig, men jeg får mindreverdighetskomplekser dersom en mann jeg anser som mer attraktiv enn meg sjekker meg opp. 🙄

DU anser ham som mer attraktiv?  Hvor mye mer attraktiv snakker vi om? Hvorfor er du så sikker på at ikke du er midt i blinken til hans smak? Eller at det er personligheten din som tiltrekker ham? Hva er situasjonen? Er det kl 03 på en lørdag kveld, er han nok desperat. Er det i en seriøs situasjon hvor han er klar i hodet, kanskje det er noe annet. 

Det er fullt mulig at han ser deg som lett bytte. Men det er også fullt mulig at han er dønn seriøs. Har sett flere par hvor den ene objektivt sett er mer attraktiv enn den andre men de har hatt flere kriterier enn dette. 

Jada. Det er mange playere der ute. Men ikke alle er det. 

11 hours ago, AnonymBruker said:

vet jeg også at under klærne er det strekkmerker og appelsinhud. 🙄 Flere som har det som meg?

Omtrent alle damer som har født, tror jeg 😉 

Det er ikke strekkmerker, det er distinksjoner. (google it) 

Du får bruke litt dømmekraft. Se dem an litt. Hvis de åpenbart er ute etter ons så har du svaret. Er de tålmodige, så se det an. 

Anonymkode: d363e...88d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste mannen som jeg antok var høyere enn meg på skalaen - endte opp med å bli mannen jeg giftet meg med. 😛

Møttes på en nettdating side. Hadde det vært en sveipe-knapp der så ville jeg ha sveipet han vekk med en gang. Alt for godt utdannet, alt for smart, alt for høflig, alt for kjekk. Jeg forstod IKKE hva han ville med meg. Var forvirra, mistenksom, forstod svært lite.

Etter lengre tid med chatting trodde jeg han kom til å skjønne selv at han var for bra for meg, men det skjedde aldri. Tvert i mot ble han bare enda mer interessert.

Så var det en periode jeg trodde at noe måtte være galt med han. Psykisk syk, hjerneskadet. Noe måtte det være. Jeg stalket han på facebook, tittet på alle eksene hans, som alle som en så ut som om de kunne vært modeller. Men snille modeller. Så tittet jeg på meg selv i speilet, og ble bare enda mer forvirra.

Det tok laaaang tid før jeg turte å slippe han inn i hjertet mitt.

I ettertid har jeg innsett at vi var en kjempegod match helt fra starten av. Det var bare meg det var noe galt med. Som alltid har hatt så dårlig selvbilde, som alltid har valgt menn som var litt "dårligere" enn meg selv, fordi jeg trodde det ville være trygt. Turte aldri satse på noe bedre.

Å gå inn i dette forholdet har vært enormt reparerende, og jeg har lært enormt mye om meg selv. Jeg kan fremdeles våkne opp å være sjokkert over at denne FINE mannen elsker meg! Og enda rarere er det når han sier akkurat de samme ordene tilbake til meg. 🥲

Anonymkode: 96d5f...431

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ilke være tidsfordriv eller del av et veddemål. Går hjem.

Anonymkode: 85d7a...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...