AnonymKvinne.. Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 …hvem som helst som vil bli kjent, her inne eller i virkeligheten. Jeg er bare litt ensom og kjeder meg, og vil gjerne ha litt selskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 5. mars 2024 #2 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 4.3.2024 den 21.13): …hvem som helst som vil bli kjent, her inne eller i virkeligheten. Jeg er bare litt ensom og kjeder meg, og vil gjerne ha litt selskap. Ekspander Hei🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymKvinne.. Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2024 robert_44 skrev (På 5.3.2024 den 0.33): Hei🙃 Ekspander Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helt_vanlig_mann Skrevet 5. mars 2024 #4 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 4.3.2024 den 21.13): …hvem som helst som vil bli kjent, her inne eller i virkeligheten. Jeg er bare litt ensom og kjeder meg, og vil gjerne ha litt selskap. Ekspander Bare send en melding, jeg biter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Biff Skrevet 5. mars 2024 #5 Del Skrevet 5. mars 2024 Hei, mann på 48 her, ta gjerne kontakt for en chat (ihvertfall i første omgang). Jeg føler selv på ensomhet innemellom, så hadde vært fint å stifte nye bekjentskaper....men ja...ser du er en del yngre enn meg, så jeg er kanskje ikke av interesse...har ihvertfall forsøkt da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ramsbiggy Skrevet 28. april 2024 #6 Del Skrevet 28. april 2024 👋🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymKvinne.. Skrevet 11. mai 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2024 ramsbiggy skrev (På 28.4.2024 den 21.44): 👋🏼 Ekspander Hei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 13. mai 2024 #8 Del Skrevet 13. mai 2024 Ta gjerne kontakt på PM om du fortsatt kjeder deg. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas John Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 4.3.2024 den 21.13): …hvem som helst som vil bli kjent, her inne eller i virkeligheten. Jeg er bare litt ensom og kjeder meg, og vil gjerne ha litt selskap. Ekspander Heisann. Jeg vil gjerne bli kjent med deg. Bor rett utenfor Oslo. Jeg er mann og ingen andre intensjoner enn å bli kjent, gjøre dagene mindre kjedelige, turer på byen, natur, fine samtaler. Send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundemamma97 Skrevet 15. oktober 2024 #11 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg kan gjerne bli kjent med deg. Er på samme alder som deg ☺️ gjerne send pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymKvinne.. Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hei! Veldig hyggelig at det er så mange interesserte. Jeg trodde jeg fikk varsler om kommentarer på innlegget, så trodde ikke denne tråden var besvart, siden jeg ikke fikk noen varsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 16.10.2024 den 17.01): Hei! Veldig hyggelig at det er så mange interesserte. Jeg trodde jeg fikk varsler om kommentarer på innlegget, så trodde ikke denne tråden var besvart, siden jeg ikke fikk noen varsler. Ekspander Hei. Jeg er interessert å bli kjent med deg. Send meg gjerne en PM om du er interessert. Hilsen K.I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå