Gå til innhold

Jeg har mange potensielle dealbreakers. Hvilken er den største?

Største dealbreaker ved meg?  

114 stemmer

1. 1. Hva er den største dealbreakeren?

• At jeg er skallet
      13
    • At jeg aldri har reist med fly
      12
    • At jeg har vannskrekk og knapt kan svømme
      14
    • At jeg er under 1.80 høy
      7
    • At jeg er innadvendt og har angst
      52
    • At jeg ikke tør kjøre bil
      42
    • At jeg kun tjener 400.000 i året
      17
    • At jeg har middels/under middels utseende
      8
    • At jeg ikke har en eneste nær venn
      39
    • At jeg kun har ligget med 3 stk
      2
    • Alle disse er dealbreaker
      8
    • Ingen av disse er dealbreaker
      20

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 31. des. 2024, 23:00

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg annerledes og rar både i sinn og skinn. Er en mann i midten av 30-årene. Føler jeg er en vandrendre dealbreaker. Det meste ved meg er rart og annerledes.

Har alltid lurt på hva som er det største problemet mitt. Så jeg starter en avstemning her, så får vi se. Det er mulig å stemme flere alternativer.

Det er bare for gøy, og jeg blir ikke såret av svarene.

Anonymkode: 450d7...07d

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe av det du kaller «dealbreakers» ikke vil være så dominerende hvis du fokuserer mindre på hvordan andre oppfatter deg? 
At du er så selvbevisst og trykker deg selv ned med hvor annerledes og rar du er, forsterker heller det du trekker frem.

En annen ting, annerledes er absolutt ikke nødvendigvis negativt. Ikke heng deg opp i samfunnsnormen, mange har «alt på stell» og vellykket etter «malen», men er likevel ikke lykkelig. 

Ps. Jeg har bare ligget med en person, og er glad for det, om det så skulle gjøre meg «rar». 

Anonymkode: 76fa4...00e

• Liker 4
Skrevet

Ta lappen så er du good to go:)

Skrevet

Ikke tenk så mye på det med utseende og lønn, eller hvor mange du har vært med (3 er et perfekt antall i mine øyne).

Ingen er i og for seg dealbreakers, men totalen blir kanskje det. Tenker det er ting her du kan ta tak i som også kan gi deg en mestringsfølelse. Jobbe med frykten for vann, fly og kjøring f eks?Tenker det kan gi positive ringvirkninger videre.

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde angstproblematikken vært en dealvbreaker fordi jeg ikke er sterk nok til å gi støtte uten å forgå selv. Lønn langt under gjennomsnittet hadde også vært dealbreaker, da jeg ikke ønsker å forsørge en annen voksen person.

Anonymkode: 89029...1d7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

- Har ikke venner (foruten gamingvenner som jeg aldri har møtt) 
- Gamer 
- Har ikke utdanning 
- Veldig emosjonell, sterkt følelsesstyrt, får sammenbrudd her og der 
- Mistroisk/stoler ikke på noen/sjalu
- Er ikke pen/har ikke fin kropp (men vet ikke om dette er kan kategoriseres som rødt flagg?) 

Kvinne på 30 som har planer om å være singel og trives med det. Er uansett ikke en catch for mannfolka (noe som også er greit for meg). :P 

Anonymkode: 4e045...815

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan se for meg som potensiell deal breaker er at du ikke har noen nære venner. Det er det mange gode grunner til helt sikkert, og siden du nevner angst og at du er inadvendt så er det logisk. Hadde jeg ikke visst noe annet enn at du ikke har nære venner hadde jeg først begynt å lure på om du er vanskelig å være rundt. Problematisk/slitsom væremåte, slike ting.

Jeg har ikke mange nære venner heller pga jeg liker å ha et par gode enn mange nokså greie. Jeg er litt selektiv til hvilke personer jeg vil ha nær

Nå er jeg en homofil mann, sikkert langt ifra hva du er interessert i å høre meninger fra😅, men som andre har nevnt så syns jeg ikke du burde henge deg opp i overfladiske ting. Det finnes mange kjekke menn (og kvinner) som er skallet, og om du er lite eller middels attraktiv er strengt talt opp til hver enkelt person å vurdere, og det vil da variere seg veldig fra hva hver enkelt mener. Foreldrene dine fant seg da en partner, så da har du like stor sjanse som dem😇!

Unik og fin personlighet kan få deg fra en 4er til en 7er. Latter og positive opplevelser gjør faktisk sånt. Har opplevd det en god del ganger med menn jeg egentlig ikke har hatt sansen for, men som jeg elsket vitsene, samtaletemaene og hvor uredd de var for å være seg selv med egne meninger (innenfor visse rammer, såklart...)

Anonymkode: b739a...fdd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye av dette kan du jo lett jobbe og gjøre noe med

Anonymkode: 2a3c9...ff0

AnonymBruker
Skrevet

For meg er dealbreakern at du har veldig liten tro på deg selv, anser deg selv som et produkt/en CV og virker mer opptatt av om du er god nok for noen, enn å finne noen som både du er god nok for, og som er god nok for deg. Du som aldri har reist med fly, har angst og ikke kan svømme ønsker kanskje ikke finne en som vil reise jorda rundt og dykke uansett? Osv.

Anonymkode: 6cee1...1e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det eneste jeg kan se for meg som potensiell deal breaker er at du ikke har noen nære venner. Det er det mange gode grunner til helt sikkert, og siden du nevner angst og at du er inadvendt så er det logisk. Hadde jeg ikke visst noe annet enn at du ikke har nære venner hadde jeg først begynt å lure på om du er vanskelig å være rundt. Problematisk/slitsom væremåte, slike ting.

Jeg har ikke mange nære venner heller pga jeg liker å ha et par gode enn mange nokså greie. Jeg er litt selektiv til hvilke personer jeg vil ha nær

Nå er jeg en homofil mann, sikkert langt ifra hva du er interessert i å høre meninger fra😅, men som andre har nevnt så syns jeg ikke du burde henge deg opp i overfladiske ting. Det finnes mange kjekke menn (og kvinner) som er skallet, og om du er lite eller middels attraktiv er strengt talt opp til hver enkelt person å vurdere, og det vil da variere seg veldig fra hva hver enkelt mener. Foreldrene dine fant seg da en partner, så da har du like stor sjanse som dem😇!

Unik og fin personlighet kan få deg fra en 4er til en 7er. Latter og positive opplevelser gjør faktisk sånt. Har opplevd det en god del ganger med menn jeg egentlig ikke har hatt sansen for, men som jeg elsket vitsene, samtaletemaene og hvor uredd de var for å være seg selv med egne meninger (innenfor visse rammer, såklart...)

Jeg er nok helt motsatt. Er kjedelig og lite interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir friskere av angsten vil de andre punktene på listen forsvinne en etter en, så slik jeg ser det er angsten den eneste dealbreakeren og det eneste du bør fokusere på å jobbe med.

Anonymkode: 5880b...85f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen venner er nok den største dealbrakeren for min del, fordi jeg er så sosial selv og trenger en mann som beveger seg lett i ulike sosiale miljøer. Han jeg har funnet gjør det, men har til gjengjeld litt lite hår og ikke så høy inntekt, men det bryr jeg meg ikke om 🤣 

Anonymkode: d917a...c9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

- Har ikke venner (foruten gamingvenner som jeg aldri har møtt) 
- Gamer 
- Har ikke utdanning 
- Veldig emosjonell, sterkt følelsesstyrt, får sammenbrudd her og der 
- Mistroisk/stoler ikke på noen/sjalu
- Er ikke pen/har ikke fin kropp (men vet ikke om dette er kan kategoriseres som rødt flagg?) 

Kvinne på 30 som har planer om å være singel og trives med det. Er uansett ikke en catch for mannfolka (noe som også er greit for meg). :P 

Stryk den her!!! Jeg leste "hvilke er dine største?"..... Beklager trådstarter, jeg skal ta med meg de røde flaggene mine ut av tråden! 🤣

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Stryk den her!!! Jeg leste "hvilke er dine største?"..... Beklager trådstarter, jeg skal ta med meg de røde flaggene mine ut av tråden! 🤣

Skjønner godt at det kunne misforstås.🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av punktene du nevner er dealbreakers, derimot er lav selvtillit og negativ/pessimistisk holdning er stor dealbreaker for meg

Anonymkode: c5fcc...8e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du er bitter sosialist glemte du ?

Anonymkode: 26453...4ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg trodde du nevnte dine fordi det matchet så godt med TS😂

Kjærlighet i kommentarfeltet liksom

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din største deal breaker er selvfølelsen din. Få vil være sammen med en som bare finner feil med seg selv 

Anonymkode: 8d040...46c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi nå et øyeblikk ser bort fra at alle selvsagt skal fremstille seg som bedre enn de faktisk er når slike spørsmål kommer opp… så er det "innadvendt og angst" som vil bli det største problemet ditt i praksis.

Og det er litt synd, for du kan oppleve at angsten din blir selvforsterkende selv om den ikke engang er velbegrunnet.

Grip fatt i psykiske problemer først, alt annet kan vente.

Anonymkode: e4224...9d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Din største deal breaker er selvfølelsen din. Få vil være sammen med en som bare finner feil med seg selv 

Anonymkode: 8d040...46c

Jeg tror ikke god selvfølelse hadde hatt noen påvirkning på hvordan andre oppfatter "feil" som har med utseende og inntekt å gjøre.

Er jo bare å se på svarene så ser man at utseende teller, det samme gjør økonomi og hvorvidt man er sosial.  For dem vil det jo være en dealbreaker uansett om jeg har selvfølelsen i orden eller ikke.

Det er jo umulig å vite hvor mange mennesker som har stemt, da man kan stemme på flere alternativer. Men at 12 stk ikke ser på noen som dealbreaker er jo faktisk smått sensasjonelt! Positivt overrasket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...