Gå til innhold

Kan man bruke deodorant i ræva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter mye i ræva. Kan jeg bruke deodorant der? Det er særlig når jeg har vært på trening at det stinker rumpesaft svette.

Anonymkode: 05af4...a63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes vel noe som heter DeoDoc som er laget for intimområdet, vil tro det kan fungere.

Anonymkode: 5ec50...8f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker du deg ikke i ræva etter trening så vil det lukte. Hva med en dusj etter trening, og vaske deg godt med asan i ræva?

Anonymkode: 8ae15...a72

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vasker du deg ikke i ræva etter trening så vil det lukte. Hva med en dusj etter trening, og vaske deg godt med asan i ræva?

Anonymkode: 8ae15...a72

Godt råd, men folk idag er jo blitt liverdde for å dusje offentlig i tilfelle noen skulle se dem nakne.

Hygienen er deretter; vi er på vei mot 1700-tallets skikker der man man i stedet for å bade kamuflerte stanken med parfyme.

Anonymkode: 3a234...85f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy f så ekkelt. Spray eller roll on? Deilig å ha en deostick med romplukt i skapet 😅 Her lukter det troll 😊

Anonymkode: df377...50f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en såpe som er antibacteriell.  Skal visst fungere på de som har mye kroppslukt.  Det er bakterienes avføring som lukter på huden din, er det færre bakterier så lukter du mindre.

Anonymkode: f4ec9...ed9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bruk en såpe som er antibacteriell.  Skal visst fungere på de som har mye kroppslukt.  Det er bakterienes avføring som lukter på huden din, er det færre bakterier så lukter du mindre.

Grønnsåpe fungerer sikkert. 

Anonymkode: 2f171...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Grønnsåpe fungerer sikkert. 

Anonymkode: 2f171...a5a

Den er ikke antibakteriell.  Kjøp Hibiscrub og bruk med klut et par ganger i uka, 

AnonymBruker
Skrevet

Kaustisk soda🥳🤗😁

Anonymkode: b10fb...2d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fy f så ekkelt. Spray eller roll on? Deilig å ha en deostick med romplukt i skapet 😅 Her lukter det troll 😊

Anonymkode: df377...50f

Ja Troll. 

Anonymkode: 31134...84c

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg svetter mye i ræva. Kan jeg bruke deodorant der? Det er særlig når jeg har vært på trening at det stinker rumpesaft svette.

Anonymkode: 05af4...a63

Bare pass på at du bruker en uten alkohol....hvis ikke får du en skikkelig "frese-ass" 😂

Seriøst, vask deg eller bruk våtservietter.

Anonymkode: cf603...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...