AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Men jeg nyter det mye mer😊 Før var jeg litt ekstrem og var veldig opptatt av å prestere seksuelt. Jeg var aktiv innen bdsm, dro på sexklubber, swingersfester og bdsm-treff. Jeg ble ydmyket, spanket, tisset på, hadde trekanter, lå med samme kjønn, sugde gladelig og svelget alltid, stimulerte menn analt, hadde analsex og hadde masse variert og røff sex. Men opp i alt sirkuset så glemte jeg meg selv. Jeg fikk sjelden orgasme og visste lite om hva som virkelig tenner meg fordi jeg var mer opptatt av den andres nytelse og å ha det gøy. Nå vil jeg ha lidenskapelig, nær og rolig sex med en jeg er glad i. Favorittstillingen er misjonær mens jeg bruker vibrator. Elsker fortsatt å suge, men kjenner mindre lyst til å svelge og gjør det sjeldent. Har som regel to stillinger løpet av en akt som kanskje varer i femten minutter. Har ikke noe behov for variasjon og utforskning. Min ff ymter frempå at vi har litt kjedelig og lite variert sex så jeg prøver å utfordre meg litt mer, men jeg er egentlig veldig happy som vi har det🤷♀️ Føler veldig avstand til bdsm og røff sex for tiden og har ikke så lyst til å eksperimentere og utfordre meg seksuelt. Samtidig kjenner jeg på skamfølelse av å ha blitt hun kjedelige misjonærdama. Noen som kjenner seg igjen eller som har noen råd eller tanker å dele? Anonymkode: c642c...f44 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som kjenner seg igjen eller som har noen råd eller tanker å dele? Anonymkode: c642c...f44 Kjenner meg godt igjen i at jeg med årene har blitt veldig «vanilje». Syntes det er er bare deilig jeg. Savner liksom ikke masse variasjon og sprell. Jeg liker aller best vanlig misjonær. Helt vanilje. Når jeg har sex, så vil jeg ha det jeg liker best. Etter 30 år som seksuelt aktiv så er jeg jo ikke lenger nyskjerrig. Sex er ikke spennende på den måten det var som ung. Når spenningen og nyskjerrigheten er borte, så er det bare nytelsen som er i fokus. Anonymkode: 58869...91f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Tror de aller fleste menn et godt tilfreds med kvinne som er kåt og virkelig nyter akten. Å lage cirkus hver gang er ikke nødvendig for kåt mann. Anonymkode: fec0a...2aa 1
Fighter83 Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men jeg nyter det mye mer😊 Før var jeg litt ekstrem og var veldig opptatt av å prestere seksuelt. Jeg var aktiv innen bdsm, dro på sexklubber, swingersfester og bdsm-treff. Jeg ble ydmyket, spanket, tisset på, hadde trekanter, lå med samme kjønn, sugde gladelig og svelget alltid, stimulerte menn analt, hadde analsex og hadde masse variert og røff sex. Men opp i alt sirkuset så glemte jeg meg selv. Jeg fikk sjelden orgasme og visste lite om hva som virkelig tenner meg fordi jeg var mer opptatt av den andres nytelse og å ha det gøy. Nå vil jeg ha lidenskapelig, nær og rolig sex med en jeg er glad i. Favorittstillingen er misjonær mens jeg bruker vibrator. Elsker fortsatt å suge, men kjenner mindre lyst til å svelge og gjør det sjeldent. Har som regel to stillinger løpet av en akt som kanskje varer i femten minutter. Har ikke noe behov for variasjon og utforskning. Min ff ymter frempå at vi har litt kjedelig og lite variert sex så jeg prøver å utfordre meg litt mer, men jeg er egentlig veldig happy som vi har det🤷♀️ Føler veldig avstand til bdsm og røff sex for tiden og har ikke så lyst til å eksperimentere og utfordre meg seksuelt. Samtidig kjenner jeg på skamfølelse av å ha blitt hun kjedelige misjonærdama. Noen som kjenner seg igjen eller som har noen råd eller tanker å dele? Anonymkode: c642c...f44 Ja, det kommer og går. Noe med syklusen å gjøre + årstiden osv. Jeg har dessverre ikke noe tips og triks til å gjøre det mer livat men er helsa ok? Psykisk og fysisk? Tar jobben for mye? Er FF egentlig blitt en kjæreste for deg som du egentlig liker altfor godt? Tenker du må prate med FF din hva denne har behov for om om det er mulig for deg å møte denne på dette eller ei.
Doolittle Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Det høres ikke ut som om du egentlig hadde det så bra før, og at du kanskje har funnet mer "deg selv" nå. Ikke noe galt i det vel? 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #6 Skrevet 5. mars 2024 Mann. Seksuelt er livet en reise. Ikke uvanlig at man endrer preferanser på hva man liker, spesielt om man har utforsket den seksuelle verden. Hva man liker i senga er ikke statisk, det har endret seg over tid. Dette er helt normalt for de som har vært nysgjerrige og lekne over flere tiår. Morsomt å lese/høre fokuset til ten/tjue åringer her inne. Det var en fase det og. Anonymkode: 314c8...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #7 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann. Seksuelt er livet en reise. Ikke uvanlig at man endrer preferanser på hva man liker, spesielt om man har utforsket den seksuelle verden. Hva man liker i senga er ikke statisk, det har endret seg over tid. Dette er helt normalt for de som har vært nysgjerrige og lekne over flere tiår. Morsomt å lese/høre fokuset til ten/tjue åringer her inne. Det var en fase det og. Anonymkode: 314c8...8b0 Det er faktisk folk her inne som hevder du tar feil, og som påstår at deres seksualitet har vært helt lik, hele livet. Uansett hvor absurd det er. Men som du vet, så er seksualitet dynamisk og forandrer seg igjennom livet. Anonymkode: 58869...91f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #8 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men jeg nyter det mye mer😊 Før var jeg litt ekstrem og var veldig opptatt av å prestere seksuelt. Jeg var aktiv innen bdsm, dro på sexklubber, swingersfester og bdsm-treff. Jeg ble ydmyket, spanket, tisset på, hadde trekanter, lå med samme kjønn, sugde gladelig og svelget alltid, stimulerte menn analt, hadde analsex og hadde masse variert og røff sex. Men opp i alt sirkuset så glemte jeg meg selv. Jeg fikk sjelden orgasme og visste lite om hva som virkelig tenner meg fordi jeg var mer opptatt av den andres nytelse og å ha det gøy. Nå vil jeg ha lidenskapelig, nær og rolig sex med en jeg er glad i. Favorittstillingen er misjonær mens jeg bruker vibrator. Elsker fortsatt å suge, men kjenner mindre lyst til å svelge og gjør det sjeldent. Har som regel to stillinger løpet av en akt som kanskje varer i femten minutter. Har ikke noe behov for variasjon og utforskning. Min ff ymter frempå at vi har litt kjedelig og lite variert sex så jeg prøver å utfordre meg litt mer, men jeg er egentlig veldig happy som vi har det🤷♀️ Føler veldig avstand til bdsm og røff sex for tiden og har ikke så lyst til å eksperimentere og utfordre meg seksuelt. Samtidig kjenner jeg på skamfølelse av å ha blitt hun kjedelige misjonærdama. Noen som kjenner seg igjen eller som har noen råd eller tanker å dele? Anonymkode: c642c...f44 Gjør KUN det du føler er ok no! Høres ikke greit ut å bare please andre før! Når vi blir eldre blor vi mer kjent ned oss selv og vet hva vi vil og har lyst til. Og prøve nye ting kan være greit, men kanskje det trigger deg litt i forhold til andre opplevelser før? Snakk med han og si at du liker det som det er! Anonymkode: c2d82...80c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #9 Skrevet 5. mars 2024 Eksen min NÅN var dritkjedelig i senga! Jeg ville prøve ut nye ting, men han ville bare gjøre det samme - en av grunnene til han er eks nå. Det er bare sundt å eksperimentere litt, kanskje oppdager dere noe nytt og spennende som dere kan gjøre og nyte sammen. Lykke til 👍 Anonymkode: 1da30...89f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #10 Skrevet 5. mars 2024 Doolittle skrev (23 timer siden): Det høres ikke ut som om du egentlig hadde det så bra før, og at du kanskje har funnet mer "deg selv" nå. Ikke noe galt i det vel? Nei, det er bare fint det, hadde det ikke så bra med meg selv før nei. Samtidig kommer jo skamfølelsen av å være en kjedelig sexpartner. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gjør KUN det du føler er ok no! Høres ikke greit ut å bare please andre før! Når vi blir eldre blor vi mer kjent ned oss selv og vet hva vi vil og har lyst til. Og prøve nye ting kan være greit, men kanskje det trigger deg litt i forhold til andre opplevelser før? Snakk med han og si at du liker det som det er! Anonymkode: c2d82...80c Ja, føler absolutt at det trigger noen følelser og at jeg kommer i prestasjonsmodus igjen. Men jeg skal gradvis prøve å få inn litt variasjon og eksperimentere litt mer😊 Anonymkode: c642c...f44 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #11 Skrevet 5. mars 2024 BDSM er vel noe mentalt friske, voksne mennesker vokser fra når nyhetens interesse har lagt seg. Anonymkode: 99088...ed5
Doolittle Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 21.18): BDSM er vel noe mentalt friske, voksne mennesker vokser fra når nyhetens interesse har lagt seg. Anonymkode: 99088...ed5 Hva er greia med å rakke ned på andres kinks? Det får deg bare til å se stakkarslig og stusselig ut. Om noen liker noe du ikke liker, så nei vel, let it go let it gooooo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå