Gå til innhold

Han jeg dater er så sinna i andres øyne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann. Og ved flere anledninger kommer det opp at andre har sagt til han at han er så sinna. Og selv om dette ikke er temaet i samtalen så snapper jeg det opp og blir bevist hvor mange ganger denne påstanden fra andre blir nevnt i våre samtaler. Eks: Han har to ekser som han sier at de tror han er narsissist. Men også på fritidsaktiviteten han er med på, så vil han bli leder, men er nektet av styret. Etter langt om lenge var det en som turte å si at det var fordi han var så sint. Og da heiv alle andre seg på og bekreftet dette. 

Han nevnte også her en dag at han hadde en medelev i skolen for mange herrens år siden som ikke ønsket å være på gruppe med min date, fordi han var så sint. 

Selv mener han at han er prinsippfast og frittalende. 

Jeg selv har aldri sett han sint. Men høflig, bemerker alltid når jeg gjør noe for han/barna hans at han er takknemlig. Spør alltid om mine ønsker når det kommer til valg vi tar osv. Men jeg kjenner at jeg blir nervøs for å innlede et forhold, hvis han utad egentlig er en sint person. 

Hadde du gått eller valgt å bli i en situasjon hvor du selv ikke har opplevd en atferd, men får snuss om atferden fra tredjepart? 

Anonymkode: 1a6d5...293

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nytter vel ikke hva slags råd vi gir deg hvis ikke du ser disse røde flaggene. Lykke til.

Anonymkode: c1784...46d

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Gått. Stort rødt flagg. 

Anonymkode: bad3a...492

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det han selv som nevner alle disse hendelsene? Jeg ville vært skeptisk. De færreste blir sinte ovenfor nye bekjente, det er i etablerte relasjoner det som regel kommer frem. Og hvis to av eksene hans sier såpass negative ring om han er det vel ikke uten grunn…

Anonymkode: 007a4...9b6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når så mange sier det, er det gode grunner til å være på vakt.

Anonymkode: ab959...17b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg selv har aldri sett han sint. Men høflig, bemerker alltid når jeg gjør noe for han/barna hans at han er takknemlig. Spør alltid om mine ønsker når det kommer til valg vi tar osv. Men jeg kjenner at jeg blir nervøs for å innlede et forhold, hvis han utad egentlig er en sint person. 

Anonymkode: 1a6d5...293

Ja er ikke det tekstbokeskempelet på en mann med masse røde flagg da? Den perfekte gentleman helt til han har fått deg skikkelig på kroken. Han må bygge deg litt opp før han bryter deg helt ned.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han har to ekser som han sier at de tror han er narsissist.

Run Forrest, fucking run. 

Anonymkode: 7e06f...341

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som min eks som i egne øyne er «prinsippfast» men i realiteten var en kranglefant som lagde problemer med alt og alle og det gikk ut over familieforhold og vennskap.

Bare det at han forteller deg dette, vitner om en mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: a1c49...366

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Min x også viste seg å være litt sånn sur gammel gubbe i en ung innpakning. Var en av grunnene til at jeg avsluttet. Han var ikke slik de første månedene eller så la jeg ikke merke til det vanskelig å si. Men når jeg ble obs på hvor mye sinne han hadde i seg kjente jeg på en dårlig magefølelse. Snill mot meg men begynte komme små drypp og stikk etterhvert sakte men sikkert. Når alle andre i verden er så fæle da er det gjerne noe med den personen. Jeg er sikkert en av de fæle nå som gjorde det slutt med han. Men for å bære ærlig føles det mye tryggere, glad jeg kom meg unna i tide før det der utviklet seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...