AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Takknemlig for råd fra menn 🙏 To voksne mennesker, hvor livene våres møttes tilfeldig. Vi har tullet og tøyset. Skrevet til hverandre igjennom dagen lang... Men for meg var det kun vennskap. Mens han... tror jeg på ekte forelsket seg. Først nå, når han har blitt så kald... forstår jeg at jeg muligens faktisk har såret han. Kanskje han er mer enn vennskap... hvordan kan jeg gjøre det bra igjen? For nå... svarer han ikke på meldinger. Redd for å skrive for mye også... hva skulle til for dere menn... om man skal gjøre det godt igjen... Anonymkode: 485a7...302
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Hvordan vet du at han er forelsket og hva gjorde du som såret han?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Just now, WhisperingWind said: Hvordan vet du at han er forelsket og hva gjorde du som såret han? Han sa det selv... er jo voksne mennesker så vi kan faktisk prate sammen 🙂 Fordi fra hjerter hvert minutt igjennom hele dagen på chatt til plutselig helt kaldt .... Du må nesten forstå spørsmålet her uten at jeg må forklare alt... Anonymkode: 485a7...302
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Vanskelig å gi råd uten å vite noe mer. Du tror du har såret ham, men skriver ikke hvordan du har såret ham, eller hvorfor han har sluttet å svare på meldinger. Hvordan du kan gjøre det bra igjen - det kommer an på hvilke følelser du selv har for ham. Du skriver "kanskje er han mer enn vennskap" - men er han det? Eller er det vennskapet du savner? Eller savner du oppmerksomheten du har fått? Om han er forelsket i deg og du har gjort det klart at du kun har vennskap for ham, da tenker jeg at du bør respektere at han ikke vil ha mer kontakt med deg. Du vet ikke hva du selv føler for ham, så derfor bør du være ærlig med deg selv og finne ut hva du ev. føler for ham før du ev. tar kontakt med ham igjen. Men ut fra måten du skriver på så gir det meg et inntrykk av at du er mer gira på oppmerksomheten denne mannen har gitt deg enn du er forelsket i ham. Og stemmer det bør du bare holde deg unna ham. Anonymkode: d9b5f...111 8 6
svartkatt Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sa det selv... er jo voksne mennesker så vi kan faktisk prate sammen 🙂 Fordi fra hjerter hvert minutt igjennom hele dagen på chatt til plutselig helt kaldt .... Du må nesten forstå spørsmålet her uten at jeg må forklare alt... Anonymkode: 485a7...302 Såpass.. 11
Virrevirrevapp Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må nesten forstå spørsmålet her uten at jeg må forklare alt... Anonymkode: 485a7...302 Det er vel sånn holdning som ga deg trøbbel i utgangspunktet. 19 1 13
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Er det sånn at dere har tekstet som venner og han begynte med mer intime tilnærminger? Anonymkode: 8a5c7...9bb
Q2012 Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 Vil du nå har mer den bare vennskap? Hvis ikke, trenger han tid for seg selv og du må ikke ta kontakt, han ta kontakt hvis han vil det etterhvert. 3
TomSawyer Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje han er mer enn vennskap... Hvis du med hånden på hjertet kan fjerne "kanskje" der kan du ringe ham..ellers ikke. 1 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa det selv... er jo voksne mennesker så vi kan faktisk prate sammen 🙂 Fordi fra hjerter hvert minutt igjennom hele dagen på chatt til plutselig helt kaldt .... Du må nesten forstå spørsmålet her uten at jeg må forklare alt... Anonymkode: 485a7...302 Jeg må forstå et spørsmål der du tror han er forelsket og at du tror du såret han uten å si at han har sagt rett ut at han ER forelsket i deg og du TROR du såret han uten mer detaljer? Sorry, men vi har ikke evolusjonert til telepati der vi kan lese hva andre tenker🤷🏻♀️ Så ja, det vil hjelpe å faktisk fortelle mer detaljer om hvordan du vet han er forelsket i deg og hva du mener du gjorde som såret han👀
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 Jeg leste akkurat nå .. at menn trenger tid, hvis de er såret. Der fant jeg kanskje det beste rådet her. Er det noen menn her som har vært såret og hvordan gjorde hun det bra igjen? Anonymkode: 485a7...302
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #12 Skrevet 4. mars 2024 Kanskje han tekster med noen som er mer gira på forhold. Anonymkode: 02acf...77b 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #13 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste akkurat nå .. at menn trenger tid, hvis de er såret. Der fant jeg kanskje det beste rådet her. Er det noen menn her som har vært såret og hvordan gjorde hun det bra igjen? Anonymkode: 485a7...302 Ser du ikke at svaret kommer helt an på omstendighetene rundt, relasjonen, kommunikasjon, handlinger, hvorfor en ble såret, hva den andre gjorde +++? Anonymkode: d9b5f...111 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #14 Skrevet 4. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg leste akkurat nå .. at menn trenger tid, hvis de er såret. Der fant jeg kanskje det beste rådet her. Er det noen menn her som har vært såret og hvordan gjorde hun det bra igjen? Anonymkode: 485a7...302 Hvorfor tror du det er så stor forskjell på å bli såret som mann kontra kvinne...? Forstår virkelig ingenting av dette du fabler om her. Skjønner at han trakk seg vekk, da. Anonymkode: 43b2a...c52 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #15 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han sa det selv... er jo voksne mennesker så vi kan faktisk prate sammen 🙂 Fordi fra hjerter hvert minutt igjennom hele dagen på chatt til plutselig helt kaldt .... Du må nesten forstå spørsmålet her uten at jeg må forklare alt... Anonymkode: 485a7...302 Men da ønsker vel ikke han å fortsette vennskap med deg. Det handler jo ikke om å bli såret, det handler om at man må ta avstand for å komme over en person. Man kan jo ikke bare skru av følelsene og fortsette å bare være venner. Du må nesten bare la han være i fred nå, og slutte å mase på han. Anonymkode: 81d14...136 4 1
TomSawyer Skrevet 4. mars 2024 #16 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg leste akkurat nå .. at menn trenger tid, hvis de er såret. Der fant jeg kanskje det beste rådet her. Er det noen menn her som har vært såret og hvordan gjorde hun det bra igjen? Anonymkode: 485a7...302 Jo men alle menn har jo vært såret noen gang..akkurat som alle kvinner. Vi er akkurat som dere så bare snu situasjonen på hodet så vet du hva han føler.. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #17 Skrevet 4. mars 2024 Hadde jeg vært forelsket i en person som ikke var forelsket i meg tilbake så hadde jeg trengt tid til å komme over han. Om vedkommende senere hadde kommet og sagt han var forelsket... Hmmm, vanskelig... Tror jeg... Anonymkode: 8a5c7...9bb 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #18 Skrevet 4. mars 2024 Hva mener du med at du vil gjøre det godt igjen? Vil du ha tilbake «vennskapet» deres, som fra hans side var forelskelse? Anonymkode: fa2ea...1b5 3
Akkarogg Skrevet 4. mars 2024 #19 Skrevet 4. mars 2024 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Kanskje han er mer enn vennskap... Anonymkode: 485a7...302 Bestem deg. Endret 4. mars 2024 av Akkarogg 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #20 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mens han... tror jeg på ekte forelsket seg. Hvorfor TROR du at han har forelsket seg hvis dere er voksne mennesker som kan snakke sammen, og han faktisk har rett ut fortalt deg at han var forelsket i deg? Og hvis dere er voksne mennesker som kan snakke sammen, hvorfor svarer han ikke på meldinger? Hvorfor ringer du ikke til han og spør (eller stikker hjem til han) i stedet for å spørre KG? Anonymkode: d9772...5e3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå