AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Som tittelen sier, hva er deres viktigste seksuelle dealbreakere? Tenker da både på hva deres må ha, og hva dere ikke vil ha/gjøre. Tenker ikke på en utfyllende liste, men ett par ting på begge sider kanskje? Anonymkode: ef7c8...527
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Jeg kan ikke være i et forhold til en mann som ikke liker å motta analsex. For en ons e.l. går det jo fint, men i det lange løp vil det bli et savn for meg. K44 Anonymkode: ee290...def 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Vi må kunne ha oralsex, jeg liker veldig godt å gi da det tenner meg en del, men må også kunne få av og til. Dette er absolutt. En annen absolutt er å ikke dømme/gjøre narr av hva vi liker og ikke, må være åpent å kunne ta opp ting. Er tross alt en partner, så må være trygt og godt. Ikke være prippen på å prøve nye ting, være seg sexleketøy eller litt lek i sengen. Generelt åpen for å utforske. Kan fint være nei til noe, men ikke alt, det blir fort kjedelig. Anonymkode: 1483f...71a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Dame som er usikker på seg selv, og redd for å ha sex med lyset på En som ikke vil bli slikket, det er noe som jeg må ha i en partner En dame som ikke tar initiativ og som forventer alt ligger på meg, for en spontant BJ eller kjappis er noe som bør være der Og sist, men ikke minst, en dame som er dømmende med seksuelle preferanser, jeg må vite at jeg kan dele alt, uten å føle skam Anonymkode: 7740d...550 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Samtykke, god kommunikasjon og en som er kjærlig er må ha. Puppekos, kvalmt ord, er må. Vibrator også, men ikke nødvendig vær eneste gang. Rollespill er positivt, å leve hele livet uten får meg til å tenke at det er viktig for sexlivet, men det går det går jo egentlig bra uten. Slikking er positivt, men overlever uten. All slags fetisj er nei, spesielt vold og fisting. Er veldig prippen og vanilje. Anonymkode: 5c642...0f6
Andro Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Dealbreaker - selvsentrert, lite fokus på andres nytelse - tråkker over grenser, dårlig på å avklare forventninger - fordomsfull, nedlatende overfor andres preferanser, legning mm. - generell mismatch i holdninger og verdier er usexy Må ha - gjensidig tillit og respekt - gjensidig tenning på den andres tenning... - noenlunde match i seksualpreferanser - åpenhet for å snakke og utforske - lekelyst - en person jeg kan le med, stole på og være fascinert av 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 Slikking og anal er no go for meg, så damer som må ha det er ikke aktuelle. Jeg liker heller ikke voldsom sexfiksering, og frenetisk utprøving av allskens perversiteter. Sex skal være naurlig, uanstrengt og kjærlig; ikke en sirkusforestilling. Anonymkode: 7ac8e...6ff 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Kveling, anal osv. Du skjønner greia. Da er det på huet og rævva ut. Anonymkode: 880c2...044 3 2
Mizzy Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 svartkatt skrev (19 minutter siden): Ja. Gidder ikke skrive nå 🤪 Så lar vær da🙈
svartkatt Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 Mizzy skrev (1 minutt siden): Så lar vær da🙈 Jeg gjorde jo det 😂
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #12 Skrevet 4. mars 2024 Når hun ligger der som en slapp sekk og ikke bidrar. Da er det over og ut. Anonymkode: 0b103...113 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #13 Skrevet 4. mars 2024 Må ha. En som er en utpreget «mottaker» og ikke har et behov for å være aktiv i den forstand at hun ikke må utføre oralsex osv. Kan ikke ha. En som er utpreget «giver» og har behov for å utføre feks oralsex osv på meg. Kan heller ikke ha en som har behov for å stimulere prostata på meg, da jeg syntes det er ubehagelig. Utover det så går det meste. Har ingen flere «kinks» eller spesielle behov. Frekvens spiller heller ingen rolle. Om vi har sex 3 ganger i uken eller 3 ganger i året er uvesentlig. Anonymkode: 3549b...e35 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #14 Skrevet 4. mars 2024 Silikon, kjønnshår, slapp potetsekk som ikke bidrar på noen måter. Vold og slikt utgår også Anonymkode: 93bb4...392 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #15 Skrevet 4. mars 2024 Dealbreaker: anal må ha: tid til forspill Anonymkode: 977f7...919 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #16 Skrevet 4. mars 2024 Dårlig hygiene selvfølgelig. At han er hardhendt og altfor røff i behandlingen av meg og min kropp. Ingen kos/forspill/oppbygging mot sex. At han bare kjører pikken inn og dundrer på. At han kommer innen et par minutter og synes det er helt grei sex å ha. At han synes min fukt og/eller egen sæd er ekkel. At han ikke lytter til hva jeg gir av tilbakemeldinger og dermed heller ikke justerer etter dem. At han maser på type sex jeg har gitt beskjed om at ikke er aktuelt. At han ikke bryr seg om min nytelse og tilfredsstillelse. At han mener at menns tilfredsstillelse og behov for sex er viktigere enn kvinners. At jeg og han ikke klarer å oppnå et fint samspill under sex. Hva som medfører at jeg fortsetter med å ha sex med en mann; Det er deilig å ha sex med ham, og godt samspill. Anonymkode: a5038...cf5 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #17 Skrevet 4. mars 2024 Må vite hvor klitten er og tørre å ta på den. Og variasjon. Jeg blir fort lei, om det samme skal skje hver gang. Må like å motta og gi oralsex. Og skal jeg ha noe i rumpa, skal han å. Må gjerne gi litt lyd fra seg underveis. Ikke noe særlig fan av rollespill. Anonymkode: 952e8...e92 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #18 Skrevet 4. mars 2024 Jeg må ha en som er dominerende og er en "giver". Jeg må også ha en som er omsorgsfull og som jeg kan le med hvis det skjer noe kleint mens vi har sex. Deal breaker må være en som kun fokuserer på egen nytelse og som feks vil ha tisse-sex, overdrevent fokus på anal, uoppmerksom og kald. Har hatt sex med flere menn som ikke engang har tatt seg bryet med å tørke meg, noen har slengt en brukt t-skjorte, mens andre har fått meg til å gå i cowboy-stilling til badet, veldig turn-off for meg. Anonymkode: 69e7f...77e 2 1
Doolittle Skrevet 4. mars 2024 #19 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg kan ikke være i et forhold til en mann som ikke liker å motta analsex. For en ons e.l. går det jo fint, men i det lange løp vil det bli et savn for meg. K44 Anonymkode: ee290...def Så godt å se at det er kvinner som setter dette høyt også. Det er, om ikke en dealbreaker for min del, så ihvertfall noe som er ganske viktig for meg. På samme måte som gjensidig oralsex er viktig for meg. Det som er en total dealbreaker er mangle på forståelse/toleranse for den andres seksuelle preferanser. Man trenger ikke like det samme, og alle preferanser må ikke nødvendigvis oppfylles, men det må være en respekt der. Det må være tillit og god kommunikasjon. Utseendet bryr jeg meg veldig lite om. Det er personlighet og kjemi som gjør en kvinne attraktiv for min del, ikke kroppsfasong. Av ting jeg ikke vil gjøre er det faktisk ikke så mange på lista. Avføring og urin er nok det eneste jeg kommer på som er "hard pass", tror jeg. Jeg tenner svært lite på smerte og ydmykelse selv, men om noen ønsker at jeg skal påføre dem smerte kan jeg gjøre så godt jeg kan selv om det ikke er min greie. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #20 Skrevet 4. mars 2024 Andro skrev (36 minutter siden): Dealbreaker - selvsentrert, lite fokus på andres nytelse - tråkker over grenser, dårlig på å avklare forventninger - fordomsfull, nedlatende overfor andres preferanser, legning mm. - generell mismatch i holdninger og verdier er usexy Må ha - gjensidig tillit og respekt - gjensidig tenning på den andres tenning... - noenlunde match i seksualpreferanser - åpenhet for å snakke og utforske - lekelyst - en person jeg kan le med, stole på og være fascinert av Kopierer denne 🏆 Anonymkode: 639a1...88d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå