Hanne67 Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 (endret) Emma Sjødin er en svensk interiørdesigner, og selger bl.a. kjøkkenhåndklær, putevar, bilder, forklær osv. produsert i lin. Hun har så mye fint! Er det noen som har bestilt fra nettsiden hennes? https://emmasjodindesign.se/nb/ Endret 4. mars 2024 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Del Skrevet 5. mars 2024 Ikke helt min kopp te stilmessig, men kanskje fint til en hytte i skogen? Anonymkode: 10f81...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Del Skrevet 6. mars 2024 Min mor liker også hennes ting, tror hun har bestilt fra nettsiden😊 Anonymkode: bb017...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min mor liker også hennes ting, tror hun har bestilt fra nettsiden😊 Anonymkode: bb017...f0b Vet du om hun måtte betale for tollbehandling og ekstra mva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Del Skrevet 11. mars 2024 Hanne67 skrev (På 6.3.2024 den 21.39): Vet du om hun måtte betale for tollbehandling og ekstra mva? Beklager sent svar, er usikker på det. Kanskje du kan sende en mail og høre? Anonymkode: bb017...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå