AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Unge kvinner i tidlig/midten 20-årene. Klarer bare ikke slutte å la meg bli sjarmert og betatt av mange av dem. Selv er jeg i midten/slutten av 30-årene og vet at de aldri ville funnet meg interessant. Så jeg sjekker dem ikke opp eller noe. Jeg vet jeg ikke er kjekk nok og skjønner at de færreste er interessert i en mann som er et tiår eldre og mer enn det. Hadde jeg sagt ja til sex og dating om jeg hadde hatt sjansen? Selvsagt, uten at jeg skal bli dømt for å være en gris av den grunn. Jeg elsker bare energien og positiviteten deres. Ikke noe vondt om de damene som er eldre, men livene deres er ofte mer satt med partner og barn. Patetisk eller det mest naturlige i verden? Anonymkode: 0581a...58a 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Bedre å forbli singel enn å senke kravene og ta til takke Anonymkode: 6acb4...000
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Må det være enten patetisk eller det mest naturlige? Mange uten barn og partner, men er usikker på om mennesker generellt blir mer satt med tinden og at det ikke har noe å si? Vet ikke hva du skal gjøre. Anonymkode: 6dad0...aed 1
jabx Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Unge kvinner i tidlig/midten 20-årene. Klarer bare ikke slutte å la meg bli sjarmert og betatt av mange av dem. Selv er jeg i midten/slutten av 30-årene og vet at de aldri ville funnet meg interessant. Så jeg sjekker dem ikke opp eller noe. Jeg vet jeg ikke er kjekk nok og skjønner at de færreste er interessert i en mann som er et tiår eldre og mer enn det. Hadde jeg sagt ja til sex og dating om jeg hadde hatt sjansen? Selvsagt, uten at jeg skal bli dømt for å være en gris av den grunn. Jeg elsker bare energien og positiviteten deres. Ikke noe vondt om de damene som er eldre, men livene deres er ofte mer satt med partner og barn. Patetisk eller det mest naturlige i verden? Anonymkode: 0581a...58a Midten av 30-årene er jo mannens "peak". Du er i din beste alder. Kjør på. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Optimisme er jo hyggelig, da. Jeg kan ta meg i å bli "betatt" av unge folk selv, de synes alt er moro og no worries. Det er fascinerende. Anonymkode: d3e03...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå