Gjest Blåmonster Skrevet 5. mars 2024 #21 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han trener allerede. Anonymkode: b2d7b...db1 Løfter han tunge baseløft samt næringsrik kost og ligger han høyt på kcal? Løfte tung mark og bøy gjør mye bra på hormon utskillelse i kroppen, forteller kroppen at man er i krigen enda og ikke en lat soffa gris😅
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #22 Skrevet 5. mars 2024 Blåmonster skrev (9 minutter siden): Løfter han tunge baseløft samt næringsrik kost og ligger han høyt på kcal? Løfte tung mark og bøy gjør mye bra på hormon utskillelse i kroppen, forteller kroppen at man er i krigen enda og ikke en lat soffa gris😅 Ja, han har veldig fokus på trening og kosthold. Så han gjør noen små ting for og øke testo. Men han skulle vært hos legen igjen for ny måling mtp at legen skal gi han tilskudd. Men han har ikke fulgt det opp, dette begynner nå og bli noen uker siden. Og da føler jeg heller ikke at han tar det seriøst eller vil gjøre noe med dette. Og mtp at kommunikasjonen ifra hans side er så dårlig, så blir jo dette er problem. Det skal sies at han kan snakke om alt mulig, utenom sex oss to imellom og forpliktelse. Derfor mistenker jeg at han kanskje ikke vil ha sex, fordi han ikke tenker og satse videre på oss og man kan derfor ikke si han kun var ute etter sex. Hehe😅 Anonymkode: b2d7b...db1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #23 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men at all sexlyst ble borte, det har jeg ikke fått inntrykk av når jeg har lest meg opp. Ja man kan ha mangel på lyst og slite med ereksjon. Jeg er mann med lave testosteronverdier (før behandling), og det er faktisk slik at sexlysten blir borte jo. Man blir helt uinteresserte å ta initiativ. Kan godt droppe sex helt, fordi det er så mye jobb og styr. Men evnen til ereksjon er ikke nødvendigvis berørt. Ereksjonen funket greit for meg, jeg hadde bare ikke noe interesse av å bruke den med noen andre. Så det er faktisk motsatt av det du skriver der. Sitat Så får jeg tanker som at han ville i buksa mi Nå blir vel dette litt selvmotsigende forøvrig, TS? Han vil bare i buksa di, men vil ikke ha sex med deg? Det tror jeg du kan slå fra deg. Han liker deg nok faktisk, hvis ikke hadde han vært over alle hauger nå. Til slutt: Han må søke behandling, for det vil gi ham et langt bedre liv. Man vet det bare ikke når man sitter der med lave verdier selv - for man blir passiv og handlingslammet. Lykke til! Anonymkode: d2ce8...214 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #24 Skrevet 5. mars 2024 Veldig rart å ikke kunne kose bare fordi sexlysten ikke er der. Dama har også problemer med lysten for tiden pga helse, men vi koser da masse uansett, og tar på hverandre hele tiden. Uten det så hadde jeg slitt med å takle en periode uten sexlyst Anonymkode: cd5d9...c0d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #25 Skrevet 5. mars 2024 Kjæresten min har veldig lite testosteron, har en sjelden tilstand som også gjør han infertil. Han er likevel veldig kosete og har sexlyst. Tror særlig hvor kjærlig han er handler mer om personlighet. Hadde ikke orket det TS. Anonymkode: 3a630...1ba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #26 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er mann med lave testosteronverdier (før behandling), og det er faktisk slik at sexlysten blir borte jo. Man blir helt uinteresserte å ta initiativ. Kan godt droppe sex helt, fordi det er så mye jobb og styr. Men evnen til ereksjon er ikke nødvendigvis berørt. Ereksjonen funket greit for meg, jeg hadde bare ikke noe interesse av å bruke den med noen andre. Så det er faktisk motsatt av det du skriver der. - Poenget var at jeg leste meg opp nå nettet, da denne mannen får det til og virke som all lyst er borte, og det fikk jeg ikke inntrykk av når jeg leste. Derfor jeg syns det er rart at han ikke ønsker noe intimitet, spesielt fordi han sa vi kunne prøve. Men dette med at han skal mime seksuelt med meg? Som og stelle seg bak meg, holde rundt meg og tørr jokke, stiller jeg jo jeg meg spørsmål til. Nå blir vel dette litt selvmotsigende forøvrig, TS? Han vil bare i buksa di, men vil ikke ha sex med deg? Det tror jeg du kan slå fra deg. Han liker deg nok faktisk, hvis ikke hadde han vært over alle hauger nå. - Hehe, det gjør det. Vi har hat sex. Så tanken var mer at vi har hat sex og mulig han jobbet for nettopp det. Men igjen, det er tanker som oppstår nettopp fordi dette har blitt et problem for oss. Han er utrolig snill og alt slikt, så jeg ønsker ikke ha slike negative tanker. Men jeg undres selvsagt når han sliter med og forplikte seg og denne sexen bare stoppet opp. Til slutt: Han må søke behandling, for det vil gi ham et langt bedre liv. Man vet det bare ikke når man sitter der med lave verdier selv - for man blir passiv og handlingslammet. - Han har bedt legen om hjelp, men det stoppet opp etter første blodprøve. Lykke til! Anonymkode: d2ce8...214 Anonymkode: b2d7b...db1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #27 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig rart å ikke kunne kose bare fordi sexlysten ikke er der. Dama har også problemer med lysten for tiden pga helse, men vi koser da masse uansett, og tar på hverandre hele tiden. Uten det så hadde jeg slitt med å takle en periode uten sexlyst Anonymkode: cd5d9...c0d Ja det gjør det litt mer sårt syns jeg. Null sex også absolutt ingen kos😅. Hadde han vært mer åpen rundt dette, så ville det kanskje vært litt enklere og forstå. Pluss, det hadde hjulpet veldig på om han også ønsket og kose. Det er jo noe med og vise interesse for hverandre. Anonymkode: b2d7b...db1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #28 Skrevet 5. mars 2024 Han tenner nok ikke seksuelt på deg, men liker ditt selskap. Så ta det du får, eller gå videre om han ikke vil få testosteron hos legen og se om det hjelper. Som mann selv så MÅ jeg tenne på damer for å klare å ha sex med de. Har prøvd. Anonymkode: 6f5ee...8bd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #29 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han tenner nok ikke seksuelt på deg, men liker ditt selskap. Så ta det du får, eller gå videre om han ikke vil få testosteron hos legen og se om det hjelper. Som mann selv så MÅ jeg tenne på damer for å klare å ha sex med de. Har prøvd. Anonymkode: 6f5ee...8bd Så man kan si det slik at etter at vi har hat sex som jeg kan telle på en hånd, så har han kanskje funnet ut at han ikke tenner på meg? Og derfor snakker han om sitt lave testosteron nivå og mangel på sexlyst? - jeg tar jo det som et slags hint på at han ikke vil ha sex. Og igjen, syns jeg det er rart at han feks skal mime doggy på meg🤨. Jeg går selvfølgelig videre om dette ikke løser seg, problemet henger bare i lufta som en svær elefant! Anonymkode: b2d7b...db1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #30 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så man kan si det slik at etter at vi har hat sex som jeg kan telle på en hånd, så har han kanskje funnet ut at han ikke tenner på meg? Og derfor snakker han om sitt lave testosteron nivå og mangel på sexlyst? - jeg tar jo det som et slags hint på at han ikke vil ha sex. Og igjen, syns jeg det er rart at han feks skal mime doggy på meg🤨. Jeg går selvfølgelig videre om dette ikke løser seg, problemet henger bare i lufta som en svær elefant! Anonymkode: b2d7b...db1 Har han noen form for religiøs bakgrunn? Eller har vokst opp i machomiljø? Liten bygd? Kan hende han ikke orker/ vil være homofil. Anonymkode: 13762...b4d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #31 Skrevet 5. mars 2024 Er en million ting som påvirker lyst på sex. Testosteron er bare en av dem. Selv har jeg verdier i øvre sjiktet av normalområdet, er frisk og i god fysisk form, men har ikke oftere lyst på sex en 2-3 ganger i året. Anonymkode: a5f60...b30
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #32 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så man kan si det slik at etter at vi har hat sex som jeg kan telle på en hånd, så har han kanskje funnet ut at han ikke tenner på meg? Og derfor snakker han om sitt lave testosteron nivå og mangel på sexlyst? - jeg tar jo det som et slags hint på at han ikke vil ha sex. Anonymkode: b2d7b...db1 Ja. Det er ihvertfall slik jeg har erfart selv som mann. Anonymkode: 6f5ee...8bd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #33 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har han noen form for religiøs bakgrunn? Eller har vokst opp i machomiljø? Liten bygd? Kan hende han ikke orker/ vil være homofil. Anonymkode: 13762...b4d Ikke religiøs nei, ikke vokst opp i machomiljø eller liten bygd. Hvem vet. Anonymkode: b2d7b...db1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #34 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er en million ting som påvirker lyst på sex. Testosteron er bare en av dem. Selv har jeg verdier i øvre sjiktet av normalområdet, er frisk og i god fysisk form, men har ikke oftere lyst på sex en 2-3 ganger i året. Anonymkode: a5f60...b30 Ja det er sant. Nå har han kun nevnt testosteron som påvirker sexlysten. Det som blir leit opp i det hele, er at dette er såpass ferskt. Og det får meg til og tenke at det er meg det er noe med. Jeg vet ikke en gang om jeg orker og ta opp tema igjen😅, da jeg føler det blir mas, også fordi han ikke gjør noe med det. Anonymkode: b2d7b...db1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #35 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja. Det er ihvertfall slik jeg har erfart selv som mann. Anonymkode: 6f5ee...8bd Ja okei. Og så han kan fint leve på denne bølgen med meg, uten sex og forpliktelser. Jeg føler jo jeg bare er underholdning for han. Anonymkode: b2d7b...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå