AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Tips, feks videoer? Misfornøyd etter klipp. Overgangene mot lugg er blitt for rett klipt av og glir ikke fint med resten av håret. Det er ikke selve luggen, det hadde jeg ikke turt å prøve på selv. Klippet meg i en annen by så kan ikke bare dra tilbake. Og økonomien er stram nå. Anonymkode: 1c106...a31
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Brad Mondo syns jeg er grei å følge, men er veldig fokusert på kvinner og langt hår. Han reagerer dog på populære videoer av "Hair Fails", så man får tips og slikt innimellom latterne, og da er det både kort og langt hår man får se. Han er frisør / Hairstylist, så man får faktisk greie tips. Ligger noen informative videoer fra ham, spesielt når det kommer til å klippe lugg. Er veldig "Gjør det selv"-type tips som du kan følge uten å ha peiling på hår. Jeg har sett på videoene hans over tid og rett og slett samlet tips og triks til å klippe mitt eget hår slik som jeg ønsker. Hater å dra ut og betale for å beskrive hva jeg ønsker, for det blir alltid dritt uansett😂 Har i det siste stått for klipping og farging av hår til foreldre og søsken uten å ødelegge det helt, så bare vær tålmodig. Klipp heller litt om gangen enn for mye! Klarer jeg det så klarer helt sikker du det også😄 Hilsen mann på 25 som har klippet mitt skulderlange-ish mullet-inspirert hår siden korona takket være Brad Mondo Anonymkode: 0d94c...13a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Har du sjekket youtube? Anonymkode: cef94...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå