Pimbila Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 I går og i dag har jeg grublet over ett ord jeg ikke kommer på. Man kan si at en person har høy eller lav av det ordet jeg leter etter, tror jeg. At man blir/ikke blir lett irritert. Noen som fatter hva jeg snakker om? Når jeg grubler på noe MÅ jeg vite det, ellers får jeg ikke sove om natten. Merkelig nok klarte jeg det i går. Sikkert fordi jeg er syk.
Ola Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Tålmodighet? Eller kanskje ikke, man sier vel ikke høy tålmodighet...
Pimbila Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2006 Takk for forslag. Kom på det selv. Temperament. Ikke rart ingen tippet riktig. Hehe.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Sier som Fjompe: Toleransegrense? (Eller ettellerannet-terskel?) *spent på om det var ordet du leter etter*
Seigdama Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Høy eller lav temperament? Ikke rart ingen skjønte det med feil ordbruk.
Pimbila Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2006 Ikke rart ingen skjønte det med feil ordbruk. ← Det var nettopp det jeg sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå