Gå til innhold

Synes folk at hip dips er lite feminint/usexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en innsving i hofta, istedenfor at hofta er rund, hvis du skjønner.
Ts

Anonymkode: 08299...6b6

Dette har jeg aldri hørt om eller tenkt over en gang. Hva er problemet? 

Anonymkode: 8c745...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har hips eller hofter om man vil. 
Jeg som mann og mange med meg elsker kvinner med hofter. 
Har en kvinne thigh gap i tillegg så går jeg nesten på en snurr 🙈😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har hip dips, utenom de som flytter på fettet

Anonymkode: 1d717...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har jeg aldri hørt om eller tenkt over en gang. Hva er problemet? 

Det er stygt, i følge enkelte. Og noen har større enn andre. Mine er store. Ser ut som en firkant, som noen beskrev så godt over her 😅

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Einus said:

Kjæresten min har hips eller hofter om man vil. 
Jeg som mann og mange med meg elsker kvinner med hofter. 
Har en kvinne thigh gap i tillegg så går jeg nesten på en snurr 🙈😀

Nja. Jeg har hipdips, men ikke hofter. Så de to er ikke alltid det samme.  Jeg synes hipdips er sjarmerende hvis man faktisk har hofter. (Har heller ikke thigh gap, nettopp fordi jeg ikke har hofter og lårene er presset mer sammen😆)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad jeg ikke har vokst opp med influensere som kaller alt ved kvinnekroppen både det ene og det andre nedsettende kallenavnet. Jeg har hip dips. Visste ikke engang at det hadde noe navn før inntil nylig.

Har alltid fått mange komplimenter for kroppen min, og aldri hatt komplekser for hoftene mine. Egentlig nettopp hofter og rumpe jeg har fått mest komplimenter for. Synes det gjør at jeg ser mer atletisk ut samtidig som jeg har kvinnelige former 😄IMG_0269.thumb.jpeg.8dd4d635fc5481282cb4719d024ee0f9.jpeg

Anbefaler deg å legge bort sånne tanker og nyte kroppen din og friheten og gleden den gir deg. 😊 Sprad naken og vær glad i deg selv, det gjør jeg med mine hip dips 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Rosa Dartle said:

Er så glad jeg ikke har vokst opp med influensere som kaller alt ved kvinnekroppen både det ene og det andre nedsettende kallenavnet. Jeg har hip dips. Visste ikke engang at det hadde noe navn før inntil nylig.

Har alltid fått mange komplimenter for kroppen min, og aldri hatt komplekser for hoftene mine. Egentlig nettopp hofter og rumpe jeg har fått mest komplimenter for. Synes det gjør at jeg ser mer atletisk ut samtidig som jeg har kvinnelige former 😄IMG_0269.thumb.jpeg.8dd4d635fc5481282cb4719d024ee0f9.jpeg

Anbefaler deg å legge bort sånne tanker og nyte kroppen din og friheten og gleden den gir deg. 😊 Sprad naken og vær glad i deg selv, det gjør jeg med mine hip dips 😄 

Ja, skulle ønske jeg holdt meg unna det kommentarfeltet. Folk var skikkelig nasty. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

HVA er hip dip? Skjønte ingenting, og bildene lenger opp viser jo helt normale slanke kropper. 

IMG_5562.thumb.webp.5cddce15b8a3a4e4e1e02a2754e5a557.webp

IMG_5563.jpeg.06726a1bf087e3dde198a5f1e525687b.jpegIMG_5564.jpeg.3b7e90a208bc675fc1512d30cfbdf2a7.jpegIMG_5565.jpeg.394cb5c9e89e82d1a8973a03a490c694.jpeg

Anonymkode: d1069...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skjelettet ditt som avgjør om du har det eller ikke.  Men sikkert sånn 70% av alle kvinner har det.  ER HELT normalt!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er stygt, i følge enkelte. Og noen har større enn andre. Mine er store. Ser ut som en firkant, som noen beskrev så godt over her 😅

ts

Jeg har et hakk under hofta, går skikkelig inn. Ikke har jeg thigh gaps heller, lårene mine går sammen, for jeg har aldri vært tynn. Jeg synes det er rart hvordan det har blitt oppheng på små detaljer på kvinnekroppen. Jeg har bare passet på å velge bikinier som heller ser litt sporty ut og har skjæring i nærheten av der det går inn, og ikke de med høyest skjæring, f.eks. sånn som det her, for da framhever man det ikke, sånn som en del av bikiniene over.

IMG_0270.jpeg.eedc7ef5a509593df9fbda90a2dcb5a9.jpeg

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Djungelvrål said:

Det er skjelettet ditt som avgjør om du har det eller ikke.  Men sikkert sånn 70% av alle kvinner har det.  ER HELT normalt!!

Ja, får prøve å slå meg til ro med det. Jeg vet jo egentlig det. Ble bare så lei meg når jeg så at andre også synes det er stygt med noe av det jeg hater mest med kroppen min. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Rosa Dartle said:

Jeg har et hakk under hofta, går skikkelig inn. Ikke har jeg thigh gaps heller, lårene mine går sammen, for jeg har aldri vært tynn. Jeg synes det er rart hvordan det har blitt oppheng på små detaljer på kvinnekroppen. Jeg har bare passet på å velge bikinier som heller ser litt sporty ut og har skjæring i nærheten av der det går inn, og ikke de med høyest skjæring, f.eks. sånn som det her, for da framhever man det ikke, sånn som en del av bikiniene over.

IMG_0270.jpeg.eedc7ef5a509593df9fbda90a2dcb5a9.jpeg

Det er egentlig skikkelig irriterende at "alt" er feil fordi man ikke ser ut som en photoshoppet versjon av Kendall Jenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er egentlig skikkelig irriterende at "alt" er feil fordi man ikke ser ut som en photoshoppet versjon av Kendall Jenner.

Jeg tror faktisk hun også har hip dips, fikk det opp da jeg prøvde å finne bilder av bikinier som ikke framhever 😄 Jeg har ikke peiling på hvem som er hvem engang, orker ikke å følge med på retusjerte kjendiser, bare for bare å få dårlig selvtillit. Var på Tik Tok en måned, og fikk tydelig dårligere selvtillit. Tror det er så viktig at vi dropper å lese sånne kommentarfelt. Jeg skjønner ikke hvem som skriver sånne nedsettende meldinger om andres kropper, men jeg tror heller ikke det er gjengs. Har aldri opplevd en mann som ikke bare generelt har likt kvinnekroppen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, får prøve å slå meg til ro med det. Jeg vet jo egentlig det. Ble bare så lei meg når jeg så at andre også synes det er stygt med noe av det jeg hater mest med kroppen min. 

Ts

Når sommeren kommer og du tar deg en tur på stranda og ser andre kvinner  vil du se at det stemmer, veldig feminint og helt normalt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normal anatomi på en kvinnekropp. 
Takk enda en gang til slike som Sophie Elise, som skal gjøre alle unge jenter usikre enda en gang….bra jobba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, missLynch said:

Dette er helt normal anatomi på en kvinnekropp. 
Takk enda en gang til slike som Sophie Elise, som skal gjøre alle unge jenter usikre enda en gang….bra jobba

Ja, selv jeg som verken er ung eller følger med på SE har jo fått major komplekser pga alt snakket om det... Faen altså... 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mann her.

Visste ikke at dette var en greie, engang. Aldri tenkt over det før. Tviler på at dette er noe menn flest bryr seg om.

Anonymkode: 814bb...147

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er første gang i livet mitt jeg hører om hip-dips! Har det sikkert, men bryr meg ikke. Jeg er flott og sexy med det også! 😊 Ta en titt til på bildene med hip-dips med andre øyne: Klarer dere ikke å se at det også er flott og sexy? 

Anonymkode: 47897...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er første gang i livet mitt jeg hører om hip-dips! Har det sikkert, men bryr meg ikke. Jeg er flott og sexy med det også! 😊 Ta en titt til på bildene med hip-dips med andre øyne: Klarer dere ikke å se at det også er flott og sexy? 

Anonymkode: 47897...176

Synes det er lettere å synes at andre er sexy - med eller uten hipdips. Vanskelig å føle seg vel med det selv, sånn helt personlig. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann her.

Visste ikke at dette var en greie, engang. Aldri tenkt over det før. Tviler på at dette er noe menn flest bryr seg om.

Anonymkode: 814bb...147

Min mann sa det samme. Heldigvis.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...